Ett tips från coachen, hjärtebarnskontrollanten på forumet:
Bebis -07, kanske... Fler?
-
*frieda*
Ett tips från coachen, hjärtebarnskontrollanten på forumet:
Hej Spyro och andra!
Börjar med tipset mot halsbränna: Skippa huskurer och gå till husläkaren och be om Losec Mups - och inget annat. Losec är testet för gravida och ofarligt för bebisar. Jag gjorde det först i åttande månaden och hade då mått
av halsbränna i månader, levt på mejeriprodukter och kunde nästan inte äta något "gott" längre. Det enda jag undrar är varför jag inte gick tidigare! Efter en tablett var det HELT borta och med en tablett om dagen resten av graviditeten kunde jag återigen ät ALLT jag ville!!
Hade en liknande förlossning som din, havandeskapsförgiftning, kroppen var svullen av vatten - 10 kg extra (gick upp 14,5 fick en bebis på 2,8
), det var igångsättning, täta värkar, ingen öppning och till sist epidural, värkstimmulerande och akutsnitt. Fick infektioner i livmodern - JÄTTEont i magen i månader och mådde skit i veckor. VILL så otroligt gärna få en "riktig" förlossning nästa gång. [-o< Gick profylax på Annas Profylax och den hjälpte enormt i allt vad jag var med om. Har även använt andningen under försök att använda spiral.
Vi pratar också om att öppna bebisverkstaden under 2007, sommaren, och hoppas alltså på syskon under våren 2008 när prinsen är 2 år. Jag tränar min kropp med detta som mål då ryggen är eländig, inte mådde kanon av graviditet och inte kommer att må bättre av en andra, om man säger så...
Vi får se hur det går för oss helt enkelt!
Börjar med tipset mot halsbränna: Skippa huskurer och gå till husläkaren och be om Losec Mups - och inget annat. Losec är testet för gravida och ofarligt för bebisar. Jag gjorde det först i åttande månaden och hade då mått
Hade en liknande förlossning som din, havandeskapsförgiftning, kroppen var svullen av vatten - 10 kg extra (gick upp 14,5 fick en bebis på 2,8
Vi pratar också om att öppna bebisverkstaden under 2007, sommaren, och hoppas alltså på syskon under våren 2008 när prinsen är 2 år. Jag tränar min kropp med detta som mål då ryggen är eländig, inte mådde kanon av graviditet och inte kommer att må bättre av en andra, om man säger så...
Vi får se hur det går för oss helt enkelt!
En goding till son född 0603