En REN viktväktartråd....
-
Lillamolntuss
-
Lillamolntuss
-
Nancy
Gablex: "Vasamysteriet"
Tycker att både du och sonen verkar ha ätit sunt under resan
Lillamolntuss: Grattis i efterskott om du fyllt år. Taskigt bara om det fick otrevliga efterräkninger eller kanske jag missuppfattade
duggan: Vi hoppas alla här i tråden att du vinner tävlingen
Heja \:D/
Sussi: Tack för recept
Önskar alla lycka till nu dessa skälvande dagar innan första fredagsvägningen
Känns för egen del som om det inte hänt så mycket men slarvat har jag INTE så jag tänker på det som TorpSara skrev om att flit och envishet lönar sig.
Kram från Nancy
Lillamolntuss: Grattis i efterskott om du fyllt år. Taskigt bara om det fick otrevliga efterräkninger eller kanske jag missuppfattade
duggan: Vi hoppas alla här i tråden att du vinner tävlingen
Sussi: Tack för recept
Kram från Nancy
-
Lua
Fräs en liten burk champinjoner, rejält med purjo och lite spenat i lite flytande margarin =1p
Häll på omelettsmet a lá vv med 1 ägg och en äggvita + 1 msk vatten, salt och vitpeppar (från kvarn naturligtvis!) =2p
När omeletten börjar stelna lägger du på en tomat i skivor, 4 goda oliver och smular över några bitar mager fetaost (3%) =1p
MUMS =P~
Kram Lua.
Javisst, det är ju bara tre pizzor och det är väl inga problem, eller hur?! Hoppas iaf att dagen blev lyckad! (och att pointsen vara värda det!)Lillamolntuss skrev:Visst gäller undantagsregler då man fyller år??? 8-[
Ett par hundra points sådär borde man väl kunna få i sig, va? Eller? \:D/
Här blev lite oro i leden i dag på grund av Storprinsens skolsituation (ringer dig imorgon istället Päivi
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Javisst, det är ju bara tre pizzor och det är väl inga problem, eller hur?! Hoppas iaf att dagen blev lyckad! (och att pointsen vara värda det!)Lillamolntuss skrev:Visst gäller undantagsregler då man fyller år??? 8-[
Ett par hundra points sådär borde man väl kunna få i sig, va? Eller? \:D/
Här blev lite oro i leden i dag på grund av Storprinsens skolsituation (ringer dig imorgon istället Päivi
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
-
Nancy
-
Gäst
-
Nancy
Nancy
Jag hoppar av det här ett tag. Måste bli mer stabil till kropp och själ först, känner jag. Orkar inte ha ett till "måste" just nu, har det lite för mycket redan som det är.
Lycka till allihopa, ni är jätteduktiga!! Jag återkommer när jag känner mig redo!
Lycka till allihopa, ni är jätteduktiga!! Jag återkommer när jag känner mig redo!
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn