En REN viktväktartråd....

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
duggan

Inlägg av duggan »

Jag hade ju lovat maken och inte klistra mig framför datorn, men tror ni jag kunde hålla mig??!! Nej nej, men jag hoppar in och hejjar på er, och speciellt Nancy och Päivi skickar jag en varmt styrke kram!! Nancy, var nöjd jag looovar att nästa vecka kanske kroppen fattat galoppen ännu mer har det sparkat loss!! Men du ska veta att 1,1 kg är mycket, häll ut en liter mjölk och titta noga! Päivi, jag kan trösta dig med att jag går alltid upp 1,5 kg infr varje mens...men 2 dagen på mensen ser man det egentliga vikten!!! (iaf jag :wink: )

Ang vägdag är jag helt med på att vi kör samma dag, så kan vi stappla upp oss på rad och rapportera!! hihi =D> Plus att det underlättar faktiskt en smula för mig också, och kanske fetmarkera och färga siffrorna??!!

Nåja nu till veckan börjar ju min tävling, så då kommer även mina kilon att rasa! Wihooo!!
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Lua

Inlägg av Lua »

:heart: Jag bara älskar forumet :heart:

Vilken aktivitet i tråden :!: Kul som attan och vårt nya motto är KLOCKRENT.

Men Nancy! Som hjärtebarnskontrollant och trådstartare tar jag mig friheten att säga: =; [-( [-X INTE tillåtet att sura över så rejäl viktminskning :wink: :!: Mellan 0,5 och 1 kilo per vecka är perfekt viktminskning för att behålla vikten. Och det vill vi ju - eller hur :?: :!:

Ang. vägdag: är jag månne den enda som går på vv-klass :?: Jag väger mig på torsdag kväll och det är ju svårt att ändra på. Kanske de flesta kan anpassa sig till det?

Veckans resultat: -0.9 kg. Skönt att vara igång igen :D :!:

Stor kram från Lua. :heart:
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Torsdag funkar jättebra för mig :D
Vad säger ni andra?
Ska vi köra på det?
Kram :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Nancy

Inlägg av Nancy »

duggan: Tack för peptalk och kram, behövs inför helgen :thumbsup:

Sussi: Grattis till viktminskning redan innan veckan är till ända :D

Lua: Tar genast till mig av den stränga åthutningen och lovar att vara lite mer ödmjukt inställd i fortsättningen O:) :wink:

:roll: Det är himla fånigt egentligen. Första gången jag var med i viktväktarna var jag 18 år. Då hette det inte ens "val" utan "utbyte"... :roll: Första veckan gick jag ned 2,4 kilo (jodå, minns detta exakt) och kommer ihåg känslan då jag fick applåder och "åååååh" från gruppen då den piffga konsulenten berättade hur DUKTIG jag varit :roll: :wink: :lol:

Gällande vägdag så tycker jag att vi som är antingen flexibla, vägdagsfuskande eller klasslösa anpassar oss till de fastlåsta :wink: 8) :lol:

:heart: Kram från Nancy
Gäst

Inlägg av Gäst »

Torsdagkväll, fredagmorgon, what ever... 8)

Nu skall här inställeras nya batterier till vågen. :twisted:
duggan

Inlägg av duggan »

Eftersom Lua väger sig på torsdag kväll, kan man inte ha Fredag som väg dag...alltså jag tänkte att rapporten ändå inte trillar in förän fredag...och jag tror jag kan hålla mig bättre inför helgen om jag precis stått på vågen och det har gått super bra, eller fått jävla anama i mig om det gått dåligt...Vet inte vad säger ni??
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Om vi säger så här då: vi rapporterar fredag morgon, hela högen, och om vi vägt oss torsdag kväll eller fredag morgon kvittar väl?
Ska vi klubba det :wink: :?:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Gablex

Inlägg av Gablex »

Hej alla!

Jag har också VV-klass på torsdagar framöver så torsdag eller fredag passar mig utmärkt. Iofs vilken annan dag som helst också, jag kan ju tjuvhålla på resultatet :roll: :wink: :lol: !

Trevlig helg på er alla! I morgon tar Storprinsen och jag flyget till Hufvudstaden där jag misstänker att vi ska hänga på Gröna Lund från öppning till stängning i två dygn... :lol: Oj så mycket näringsriktig och fettfattig mat jag kommer att äta där :P 8)
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Lua

Inlägg av Lua »

Fredag blir perfekt :!:

Kram Lua. :heart:
Sussi

Inlägg av Sussi »

Fredagar går alldeles utmärkt! Jag kanske inte hinner rapportera på morgonen, men vi kan väl ha hela fredagen på oss? (Jag har skola på fredagar, och det kan bli stressigt på morgonen om jag fastnar framför datorn ;))
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Nancy

Inlägg av Nancy »

:D Inga problem, byter till fredag :thumbsup: (tänkte först behålla torsdag morgon och rapportera först på fredag men efter lite snabb självrannsakan insåg jag att jag ALDRIG skulle kunna hålla mig tills dess... :roll: :P 8) )

Helgkram från Nancy
Nancy

Inlägg av Nancy »

8) Glömde att önska Gablex trevlig resa :D
Lillamolntuss

Inlägg av Lillamolntuss »

Fredag är kanon!

Har köpt träningskort och ska snart bege mig iväg på något som heter Core... undrar just vad det är??? Har fått en ledtråd. Man behöver inte skor... Var på poweryoga härmodagen (inga skor där heller) o ska testa lite olika grejer tänkte jag. :lol:

Ve den som mesar!
Flicka :heart: maj -04 (kurad jan -05), Pojke :heart: mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
duggan

Inlägg av duggan »

får jag skvallra om att på core, då tränar man bara mage och rygg...hehe *pust*
Lillamolntuss

Inlägg av Lillamolntuss »

Me :heart: :heart: :heart: jordgubbssorbet! :lol:
Flicka :heart: maj -04 (kurad jan -05), Pojke :heart: mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"