Krümel, jag visste att du och Jenny var systrar men inte tvillingar Ska hon också till Nya mamman? Jag var ju med och kurade Filippa på första SNH-kursen!
Vilka är det som ska med på kursen i augusti? Ska bli så roligt att träffa lite nya Forum-vänner! För mig blir det fjärde gången gillt så jag är en av kurledarna som ska lära er allt jag kan om SHN
Nu vankas det middagslagning med två juveler Vi "ses" senare!
Elle
Storebror född -05 kurad feb-06 Lillasyster född -07 SM från start
Ha, ha. Nej, min tvillingsyster har en annan nick här på forumet. Men hon och Elle har träffat varandra så Elle vet att hon heter Jenny. De bor ju i Stockholm också. Lite avundsjuk kan jag bli på det ibland, att bo i Stockholm alltså, eftersom jag har så många kompisar där. Även om jag kommer från Borlänge så har de flesta jag kände förut flyttat härifrån.
Nä nu vill Hannes hjälpa till att skriva. Dags att göra nåt annat!
Mamma till lilla prinsessan, 17 Februari 2005 och lilla prinsen, 27 Juli 2007. Har följt standardmodellen från start med båda.
Krümel: Så tokigt det kan bli! Nu har jag fått träffa din systers lilla juvel och även Nya mammans lilla Herman. Myyyyysigt! Det är så roligt att träffa människorna bakom signaturerna här på Forumet
Jag ser verkligen fram emot att träffa er alla som ska med på kursen Vi får söka upp varandra på tåget upp så vi hinner kackla lite
Elle
Storebror född -05 kurad feb-06 Lillasyster född -07 SM från start