Kan meddela att lille femmånadersbebisen Tim med åtföljande mamma Carin kommer (och reser) med samma tåg som de flesta. Ta väl hand om henne, ni garvade, kära forumister

Barnet får hon ta hand om själv, så länge

blomman - du behöver inte se söt ut, bara baka som en galning

(Söt galning, ja, men det är inget tvång.) Folk som står på Frösön och väntar på transport till Gastsjön behöver däremot se söta ut. Det är en specialregel. Låt oss nu uppmuntra och applådera JennyH i hennes vildsinta träning
Taxin betalar man alltså inte utan ser bara söt ut (sic

) och lägger en hundring per vuxen och resa i Pengaburken hos mig. Den kommer att stå i köket och vara märkt PENGABURK. Frågor, någon

tove 79 - ja, här är snö, men den håller på att hårdna svårt av lite regn som rinner ibland. Man får gräva rätt energiskt om man ska ner med overallen i snögrop. Om man säger

Fjällmor - tack

Vi längtar efter dig!

kvacke - Bibban har nu hemsökt termometern. 2 plusgrader nu i kvällen och 7 tidigare i dag, påstår hon

Skön luft och fantastisk sol som jag försöker hålla kvar med ömma järngreppet

jennie27 - kolla packningslistan (sid 2 tror jag)

Den lär gälla om en vecka också

Tänk att lilla älsklingen började krypa UTE... Det kallar jag vår! Puss på näsan på honom

Elle - underbart! Jag är så glad att du är nöjd med era titlar, betungande i handlingens praktik men förhoppningsvis givande också och befrämjande för den Sociala Delaktigheten

Gastsjön längtar