SHN-kurs i Gastsjön augusti 2008

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Sussi

Inlägg av Sussi »

Tinis skrev:Sussi, du sitter jämte KajsaIE och Ulrikaj! :wink: :D

Här är en till med resfeber. Jag lämnar hemmet om en halvtimma.

Snart ses vi! :D
Ja det säger ju inte så mycket, jag har ju aldrig träffat de :lol: ;) Finns de på plats när jag kliver på, eller hoppar de på någon annanstans?

Hoppas du får en bra resa upp nu, så ses vi i morgon!

Oj, du kanske inte ens hinner läsa det här ;)

Kram!
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Beblanda sig med pöbeln menar du, TorpSara???!!! :shock: :lol: :wink:

Men vem ska JAG kackla med då??? :(
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Tja, så kan man ju också säga... :lol: När åker du då Tinis?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nej just det, du går ju förstås på före dom, Sussi! Dom bor ju i Dalarna. Men när du får grannar så vet du! :lol:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag tar nattåget som avgår 20:50 från Linköping. Är framme vid 06 i morgon.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hoppsan, måste ta mig till stadsbussen.

Nu åker jag! :lol:
Sussi

Inlägg av Sussi »

KajsaIE nu skrev vi samtidigt :) Gävle var det! Då ska jag vara på plats och hälsa er välkomna ombord ;) Och jag trodde faktiskt du hette Kajsa :D

Emma80 och kiki er har jag ju faktiskt träffat förr, och Tessan också! Jag tror jag överlever :lol:

Mat har jag inte en aning om hur jag ska göra med... Lite sent att tänka på det nu, orkar inte gå till affären och köpa nåt och hinner inte i morgon bitti. Får väl sponsra SJ :)
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Ewa

Inlägg av Ewa »

Hej alla Gastsjöare med resfeber :D!

Hoppas ni får riktigt mysigt på tåget, ni som natt-tågar er. Och kör och flyg försiktigt ni andra. Ha nu så alldeles underbart trevligt där uppe hos Anna, som bor så vackert så tårarna trillar när man ser ut över sjön :cry: :heart:

Rapporter och allmänt skvaller är förstås en självklarhet. Och vi andra dödliga som bara häckar hemmavid, får göra vårt bästa för att fylla tomrummet här på forumet. Så mycket kackel lär det ju i alla fall inte bli :lol:

Kram på er ALLA - dipomerade, kurkursare, kurmammor, kurbebisar och Bibban, Sussi och Anna :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Ewa skrev:Hej alla Gastsjöare med resfeber :D!

Hoppas ni får riktigt mysigt på tåget, ni som natt-tågar er. Och kör och flyg försiktigt ni andra. Ha nu så alldeles underbart trevligt där uppe hos Anna, som bor så vackert så tårarna trillar när man ser ut över sjön :cry: :heart:

Rapporter och allmänt skvaller är förstås en självklarhet. Och vi andra dödliga som bara häckar hemmavid, får göra vårt bästa för att fylla tomrummet här på forumet. Så mycket kackel lär det ju i alla fall inte bli :lol:

Kram på er ALLA - dipomerade, kurkursare, kurmammor, kurbebisar och Bibban, Sussi och Anna :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Och jag håller MED!!! Jag kommer att sakna er alla som jag träffat, sakna att inte få träffa alla jag inte fått träffa. Och mest dessa söta goa fina ungar som luktar så gott och man får mysa med lite extra. :heart:

En extra kram till dig AW och Bibban (som jag inte fått se alls...) Ni är fantastiska som upplåter Gastsjön för alla och inte bara behåller det för er själva. :wink: Puss puss!!!

Sista orden till er NJUUUUUUUT av utsikten! Den är underbar!!! :heart:

(en som längtar, saknar och drömmer... :cry: )
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Emma80

Inlägg av Emma80 »

Vi kommer sakna er också!

Jag vet inte hur långt mitt transportansvar sträcker sig, men det saknas fortfarande en plats från Bräcke till Gastsjön imorgon vid 13.18. Någon som vet något mer om det?

Kram Emma
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Kan bara inställa i Ewa och TorsMammas ord. :D :heart:

Ni som inte varit med får snart uppleva en av de mest minnesvärda och intressanta händelserna i erat liv. :idea: Barnen som sover, mammor som lyser och forumister som trillar in i era liv som de alltid har varit där. :heart: Anna, Bibban och inte minst - Gastsjön. :heart:

Och ni som återvänder - ja ni vet ju redan. :heart:

Varma kramar till alla och Gastsjön. :D :heart:
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Emma80

Inlägg av Emma80 »

Jag hade läst för slarvigt, det fanns ju plats för en eller två till i taxin \:D/
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Till er alla som inte kan vara med i år: varma kramar och så hoppas vi på ett annat år :wink: :heart: Vi ska göra allt för att rapportera så att ni känner att ni är med lite iallafall!

Till emma80 och tågisarna 13.18 - jag och hönsmamma åker bil, och förmodligen så far vi direkt från ICA till Gastsjön, så ni inte står och väntar på oss! Hinner vi så kommer vi och möter upp, annars ses vi på plats!

Hoppas alla får en trevlig resa!!!

Kram!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

:D och nu har fått förmånen att träffa lille Dag :heart: som sov här inatt med sin mamma. Har precis lämnat av dem på flygplatsen för vidare färd mot Gastsjön.

Blev GRYMT sugen på att åka med till Gastsjön som kurskurare (igen) men det får bli en annan gång.

Skickar massor av hälsningar till de jag har träffat och till alla som ska kura sina små sömntrasslare. Ni kommer få en minnesvärd helg (avis, avis)

Kram :heart: Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
Elle

Inlägg av Elle »

NJUT av er vistelse i Gastis :heart: Jag väntar med spänning på alla rapporter :D

Jag är svårt avis....
:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"