Gastsjö Camp. Deltagare och samordning
vilka får åka??
vilka är det som får komma till gastsjö-camp? vavava?? Vad är gast-sjö camp och jag ser här på sidan att det kommit några återbud innebär det då att det finns "lediga platser"
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Hej
De som anmälde sig definitivt senast 31 januari får vara med. Det finns inga kriterier för att åka med mer än att man ska ha barnintresse med inriktning mot Barnabokstänk. Vill man bli diplomerad kurare så är det bra.
Anna är borta ett tag, men jag tror nog inte att det kommer att bli några reserver. Och blir det det så finns det fler som anmält sig.
Däremot har hon aviserat en ny camp i juni 2008, så om du vill så kan du anmäla dig till den.
/LO
De som anmälde sig definitivt senast 31 januari får vara med. Det finns inga kriterier för att åka med mer än att man ska ha barnintresse med inriktning mot Barnabokstänk. Vill man bli diplomerad kurare så är det bra.
Anna är borta ett tag, men jag tror nog inte att det kommer att bli några reserver. Och blir det det så finns det fler som anmält sig.
Däremot har hon aviserat en ny camp i juni 2008, så om du vill så kan du anmäla dig till den.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
Gäst
Hej alla campare!
Efter en vecka i fjällen (nära Anna faktiskt, jag fick en försmak
), är jag tillbaks i stan...
Jag kommer samla in pengar till maten som vi ska köpa i Bräcke. Vi har beräknat att varje vuxen bidrar med 500 kr och varje matätande barn 100 kr. Jag kommer pm:a ut mitt kontonummer, så att alla kan sätta in pengarna där. På så sätt blir det enklast att betala.
Vi ses snart,
kram Åsa
Efter en vecka i fjällen (nära Anna faktiskt, jag fick en försmak
Jag kommer samla in pengar till maten som vi ska köpa i Bräcke. Vi har beräknat att varje vuxen bidrar med 500 kr och varje matätande barn 100 kr. Jag kommer pm:a ut mitt kontonummer, så att alla kan sätta in pengarna där. På så sätt blir det enklast att betala.
Vi ses snart,
kram Åsa
Bra Åsa, jag satt just och funderade på vart matpengarna skulle skickas och hur mycket
.
Räcker pengarna till att köpa lite diskmedel till diskmaskinerna och kanske lite toapapper. Vi är ju många som kommer och jag tycker att det är lite synd om Anna ska stå för allt sånt som vi kommer förbruka i mängder. Vad tycker ni andra
Kram Susan
Räcker pengarna till att köpa lite diskmedel till diskmaskinerna och kanske lite toapapper. Vi är ju många som kommer och jag tycker att det är lite synd om Anna ska stå för allt sånt som vi kommer förbruka i mängder. Vad tycker ni andra
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
Gäst
Toapapper, hushållspapper, servetter, lite värmeljus, diskmedel (hand och maskin), några diskborstar samt disktrasor är medräknat!
Är det något mer sånt, som jag behöver ta med på matlistan? Hemma tar man liksom för givet vad som finns...
Och om matpengar och barn: om ert barn gärna vill äta havregrynsgröt, men inte något av den vanliga maten, så behöver man inte betala 100 kr såklart. Är ni med?
/J
Är det något mer sånt, som jag behöver ta med på matlistan? Hemma tar man liksom för givet vad som finns...
/J
-
Gäst
Hej!
Ja, pengarna måste ju räcka till allt kringtjafs också, det får vi se till. Och Anna måste väl få lite pengar för tex all el som går åt att värma upp alla tjugo stugor hon verkar ha där uppe
.
Hur gör man förresten för att PM:a flera människor samtidigt? Kan jag göra ett massPM med mitt kontonummer, nån som vet?
/Åsa
Ja, pengarna måste ju räcka till allt kringtjafs också, det får vi se till. Och Anna måste väl få lite pengar för tex all el som går åt att värma upp alla tjugo stugor hon verkar ha där uppe
Hur gör man förresten för att PM:a flera människor samtidigt? Kan jag göra ett massPM med mitt kontonummer, nån som vet?
/Åsa
Jag har letat efter en sådan funktion, och inte ens som admin har jag hittat det.Åsa med 2 skrev:Hur gör man förresten för att PM:a flera människor samtidigt? Kan jag göra ett massPM med mitt kontonummer, nån som vet?
/Åsa
Det man kan göra är att skriva ett, skicka och sedan backa. Då är det ju i alla fall "bara" att ändra användarnamn.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Bra matgruppen
Ni är så förutseende och kloka på alla sätt och vis. Nu är jag lugn vad det gäller Anna så hon inte får en massa extra utgifter för oss campare.
Kram Susan
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Hej ni alla lyckliga kursdeltagare...funderade ett tag på att anmäla mig, men insåg att graviditet i vecka 36 och nattvak med buff inte är de bästa kombinationerna...
Däremot vill jag anmäla en av mina väninnor till juni 2008! Hon "heter" Jeanette Zim och är en ny ivrig forumist. Jeanette har inte tillgång till dator denna vecka och när hon hörde ryktesvägen om juni 2008 blev hon eld och lågor och bad mig anmäla henne omgående så hon hinner få plats...
Och välkommen hem Anna W! Du har varit saknad
Däremot vill jag anmäla en av mina väninnor till juni 2008! Hon "heter" Jeanette Zim och är en ny ivrig forumist. Jeanette har inte tillgång till dator denna vecka och när hon hörde ryktesvägen om juni 2008 blev hon eld och lågor och bad mig anmäla henne omgående så hon hinner få plats...
Och välkommen hem Anna W! Du har varit saknad
Dipl. SHN-kurare och mamma till
Saga född 28 maj 2005 och kurad vid 6 mån
Sigrid född 9 maj 2007, SM-barn
Hugo född 1 april 2009, SM-barn
Astrid född 20 februari 2012, SM-barn
http://www.alternativjournalen.se/obesprutat
http://vaccin.me
http://www.alternativjournalen.se/obesprutat
http://vaccin.me
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Skämt åsido, hälsa Jeanette Zim att hon är så välkommen i juni 2008. Man får anmäla sig närmare då.
Och TACK
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022