Träning -07

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Hallå :D
De senaste veckorna hade jag bestämt mig för att vinterträna, men det sket sig, som man säger. Har legat i snart tre veckor... Eller i alla fall sovit betydligt mer än vanligt och varit glad att jag orkat vara med när man delat ut julklappar.

:arrow: 1. Har ni uppnått de mål ni satte upp i början på året
Nja, satte väl inte upp några mål direkt. Har försökt att träna ungefär 2 gånger i veckan. Sommaren var usel men annars är jag nöjd.

:arrow: 2. Har det känts som ett tvång?
Inte alls. Jag älskar min NIA! Och ibland känner man att man är lite slö, men åker dit ändå. Då kan man ta det lugnt och köra helt i sitt eget tempo. Då är man glad, nöjd och pigg efteråt :D

:arrow: 3. Kommer ni hänga på med en ny träningstråd -08?
Absolut! Tänker köra Nia så länge jag kan. Det är ju just det som är så bra. Man gör efter egen förmåga och ork, just för stunden. Vill kroppen ha utmaning, så ger man den utmaning. Vill kroppen ha mjuka tänjande rörelser så gör man det.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

:D
Min fråga "har det känts som ett tvång" var tydligen tvetydig :wink:
Jag tänkte främst på tråden som sådan. Jag var själv lite i fällan ett tag där med att det var ju jag som startade tråden, då gäller det att ha fanan i topp och verkligen och inte balla ur När jag inte lyckats ända fram någon vecka, som med facit i hand inte blev speciellt många gånger, ja då fick jag dåligt samvete och skämdes :!: :oops: :shock:
SÅ har jag bestämt mig för att jag inte ska känna inför -08 [-X

Själva träningen i sig har känts som ett tvång MÅNGA gånger under året, eftersom jag helt enkelt inte tycker det är speciellt kul :!:
Därför är jag extra stolt (måste jag säga :wink: ) att jag verkligen genomfört så ohyggligt många pass i år! Rätt otroligt för att vara mig :!:
Vad som är kul med träning är känslan EFTERÅT i duschen. Då är man nöjd med sig själv, och det känns jättebra!

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"