Gastsjö Camp. Deltagare och samordning

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hej alla goa Gastsjöresenärer :heart:

Pga hastigt och fullkomligt oväntat dödsdfall, min svåger avled i hjärnblödning, kan jag tyvärr inte komma upp till er :(
Hans sambo och små barn behöver all hjälp nu, och det blir begravning. Ibland ändrar livet riktning, och just nu måste det få gå åt deras håll...

Kommer såklart att tänka på er, och jag som haft förmånen att vara i det vackra Gastsjön tidigare, vet vad jag går miste om. Till er alla "gamla" vänner: hade sett fram emot att träffas igen och prata gamla minnen :wink: och till er alla nya, som jag ännu inte träffat: ni kommer att älska Gastsjön, och jag hoppas vi kan ses en annan gång :!:

Jag kommer gärna i juni nästa år, om allt är "som det ska" :!:

Många kramar Mia :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
kvacke

Inlägg av kvacke »

Åh Mia va ledsamt! :cry: Ta hand om dina nära och kära. Du kommmer att vara saknad i Gastsjön men du är med i tankarna! :heart:

Kram Åsa
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Livet tar sig ibland, hastig och olustig, dit vi inte önskar att det skulle ta sig. Tänker på dig Mia och familjen som drabbats. Vi kommer sakna dig på Campen men vi begriper att du måste finnas för din familj nu.

Massor med kramar Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Hojta om du behöver en kram, Mia :heart: så kommer jag farandes över nejden :!:

/Fjällmor
Jannika

Inlägg av Jannika »

Ojojoj! Självklart behövs du bättre där. :heart:

All kärlek och kraft... Jannika
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Oj vad tråkigt Mia.
Ta hand om varandra, så hoppas jag också att vi kan ses någon gång!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Gäst

Inlägg av Gäst »

Miar: Ååååhhhhh, så tråkigt. :cry: :cry: :cry: Sjäölvklart skall du finnas för din svägerska nu. Men vi kommer saaaakna dig :!:

Matlaget: nytt mail ikväll!

Nu är det mindre än tre veckor kvar - vilket gör mig apstressad för maten :shock: :shock: ...
Kram Jenny
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:heart: Tack, snälla allihopa :heart:
Jag ska tänka massor på er, och jag vet att vi kommer att ses en annan gång :!:
Följer såklart tråden ändå, då känns det som om jag är med lite i alla fall :wink:

Må så gott alla gamla och nya vänner :heart:

Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
blomman

Inlägg av blomman »

miar70: Självklart ska du vara där och stödja och hjälpa, även om det hade varit jättekul att träffa dig! Ta hand om er!

JennyH: NEJ! Du får inte stressa upp dig, släpp det där perfekthets-tjafset! Vi ska träffas, vi ska ha trevligt, vi kommer äta nånting, tar det slut finns det affärer även på landet (jag vet det av egen erfarenhet) allting kommer blir så braaa :lol: jag lovar! Och skulle allting inte bli helt perfekt så är det väl ändå inte ditt ansvar :?: :shock:
Släpp nu det där typiskt tjejiga allting-hänger-på-mig! Lova! :lol:

Ska bli så kul att se er allihopa! Håll er borta från vinetrkräksjukor och sånt nu bara!
Jannika

Inlägg av Jannika »

:lol: :lol:

Det kommer bli toppen!

Kram Jannika
Petra
Kontakt:

Inlägg av Petra »

Hej alla :D

FÖRLÅT för att jag inte haft möjlighet att kommunisera :shock: Vår nya dator kraschade och vi var tvungna att lämna igen den. Fick tillbaka den igår. Nu till vår allas äventyr - Jag får trots envisa övertalningsförsök inte med mig min syster då hon ska flytta o dyl. Känner mig inte helt trygg att resa ensam med småttingarna så jag måste nog ändå lämna återbud :oops: :cry: Dessutom har jag åkt på en ryggvärk som inte ger med sig.... :( Jag är så jätte ledsen att jag inte kunnat höra av mig och att jag inte kan komma :cry:
Kramar från familjen strul
Petra 36
Amanda 19/10-03 :heart:- Kurad 3 sept.04
Andrea & Alice SM från början 6/3-06 :heart::heart:(Se bilder)
Jannika

Inlägg av Jannika »

Hej Petra!

Tråkigt (för oss) men förståeligt.

Vi får ses en annan gång. :heart:

Kram Jannika
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Jättetråkigt Petra, hoppas du åker med på nästa camp istället, då.

Fråga till alla, jag vet inte om jag glömt eller missat. Skulle det inte vara två kurbebisar med föräldrar?Jag har bara med en, Carin1, som kom med via Jennie27.

Kan alla titta igenom resplanen noga och kolla så att jag fått med alla, och att restid, plats, taxi, barnstol etc är rätt. Skicka PM om något är fel

http://web.telia.com/~u72003226/ResplanGastsjon.htm

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
J och Å

Inlägg av J och Å »

Vi åker hem på söndag. Får se hur resan upp går med tjejerna. Går det bra åker vi dagtid. Går det mindre bra åker vi nog till de ska sova natt. Har inte klurat klart ännu. De är inte alls så förtjusta i att åka bil.

Vad tråkigt Mia :( Ta hand om er, och hoppas vi får ses en annan gång.

Petra, vad synd. Men jag förstår dig så väl. Hade inte åkt upp om maken inte följt med.

åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
jennie27

Inlägg av jennie27 »

LO: Andra kurbebismamman ser jag under sida 15 i tråden heter Madeleine med dotter Melissa. Men vilken väg hon "kom in" vet jag inte, inte heller hur hon reser så så mycket hjälp är jag inte inser jag ..... :oops: AW vet säkert! :wink:
En goding till son född 0603 :heart:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"