Era favoritlåtar?

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Jannika

Inlägg av Jannika »

Nänä, här skvallras bara eye to eye.:shock: :arrow: :shock: Skulle aldrig skvallra om sånt på nätet där alla kan läsa, inge schyst, även om det bara är världsliga saker. De däringa famous people har det tufft nog ändå. :wink: Men som hängivet fan brukar man ju tycka att all info, stort som smått, är ROLIGT därav mitt erbjudande. Kanske inte så genomtänkt, nä. :lol:

Men Fjällmor, du ska väl till Campen? Spyro? Mycket skvaller och pyttelite rödvin. DET ser jag fram emot! Och gärna smaskiga praliner, helst handgjorda. Och mjölksyrade gurkor....

Näe, nu är det dags för paketinslagning igen.

Kram Jannika
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Jannika skrev:
Men Fjällmor, du ska väl till Campen? Spyro? Mycket skvaller och pyttelite rödvin. DET ser jag fram emot! Och gärna smaskiga praliner, helst handgjorda. Och mjölksyrade gurkor....
nope! ingen camp för oss, barna mina är för stora för bebiscampen... :cry: :wink:

/Fjällmor
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Självklart förstår jag det Jannika! Absolut!
Men försöka går ju... 8) :wink:
Jag ska inte heller till Gastsjön.

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Jannika

Inlägg av Jannika »

Meeen, va tråkigt! Ingen av er? Men Fjällis, kan du inte åka utan barn? Och stå vid grytorna till exempel? Jag har varken barn eller karl med mig. Då hinner man ju inte skvallra och dricka rödvin, vettu! :wink:

Kram Jannika
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"