Kramar Elle
Lilla (barn)barnet har kommit!!!
Så otroligt vacker beskrivet - det här måste du spara och ge lilla Molly en dag
Nu längtar jag så jag håller på att krevera efter min egen lilla bebbe, att få mötas första gången
Tack Anna, för att du kan sätta ord på hur det är
Mia
Nu längtar jag så jag håller på att krevera efter min egen lilla bebbe, att få mötas första gången
Tack Anna, för att du kan sätta ord på hur det är
Mia
Så fint du skriver Anna, man känner verkligen all din kärlek till det lilla barnet!
Barnbarn måste vara något alldeles speciellt - är det inte en win/win-situation för alla?! Jag måste erkänna att jag blev helt tagen när vi kom hem från BB första gången. Med oss hade vi en högst efterlängtad liten prins, som vi redan var upp över öronen förälskade i. Vi presenterade honom för Mormor och Morfar och jag insåg att här är två personer TILL som redan avgudar Prinsen!
Stort grattis till dig Anna och hela den lilla familjen! Varje barn är verkligen en gåva!
Barnbarn måste vara något alldeles speciellt - är det inte en win/win-situation för alla?! Jag måste erkänna att jag blev helt tagen när vi kom hem från BB första gången. Med oss hade vi en högst efterlängtad liten prins, som vi redan var upp över öronen förälskade i. Vi presenterade honom för Mormor och Morfar och jag insåg att här är två personer TILL som redan avgudar Prinsen!
Stort grattis till dig Anna och hela den lilla familjen! Varje barn är verkligen en gåva!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Vilken underbar berättelse om ert möte. Jag sitter här och gråter och är helt rörd! Trodde hormonerna var på sin plats vid det här laget men nu börjar jag allvarligt fundera. Snyyyyyft vad fint!
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
-
Pia Pojkmamma
Grattis farmor!!! Ja nu MÅSTE du skaffa helgrått hår i hård knut därbak, spetsig näsa och vara riktigt gammal...
Vilket fantastiskt beskrivet möte.
Man blir ju inte bebissjuk, nej inte alls. Gör inte så mot en stackars tvillingmamma med två underbart vilda 2,5-åringar....
Kram H
Vilket fantastiskt beskrivet möte.
Man blir ju inte bebissjuk, nej inte alls. Gör inte så mot en stackars tvillingmamma med två underbart vilda 2,5-åringar....
Kram H
Mamma till 2 tvillingkillar födda 2004
och till en lillebror född 2008
och till en lillebror född 2008
-
Gäst
-
Lillamolntuss
Instämmer med alla ovan: TACK för att du delade med dig! Här trillar det också tårar och inte kan jag skylla på några hormoner heller
Ja, spara nu dessa dina vackra rader åt Molly för framtida njutningsläsning!
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
-
Antonias mamma
Dina ord tar mig tillbaka till min egen tid på BB...annawahlgren skrev:Och ett minspel, i sömnen, som bara borde filmas... Leenden som brast ut som blommor i solen, precis så länge att man hann se hur ljuvligt betagande hennes "verkliga" leende kommer att bli
Många gratulationer
Anna
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia
, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus
, född 17.8.08, kurad 1/09
www.sandsdrommar.com
Antonia
Amadeus
www.sandsdrommar.com