oj va skoj!!!

Får jag vara med...?
Min Lillprins har sovit så gott, så gott med hjälp av verktyg, schema och attityd...men efter 3:e mjölkstockningen (!) och påföljande dunderförkylning hos lille herrn havererade nattsömnen
Så från och med ikväll
kurar vi
Håll tummarna
Min sömntutas schema-
8.00 God Morgon! Ammas frukost i storsängen...kärt återseende!
Ensamlek på filten i vardagsrummet (hans favoritplats då han ser fjällen genom fönstren!)
9.30-10.15 Sova i vagnen
10.30 Lunch! Hemlagad mat (motsvarande en 8-månburk) + halv banan och halvt rivet päron + vatten.
Busa/leka/social delaktighet (kasta tvätt är jätteskoj!

och göra eld i vedspisen..)
Ammas...mer myza än mat..
12.30-14.30 Sova i sängen eller vagnen
14.30 Mellis med syskonen! Gröt på 2 dl vatten + halv banan/halvt päron/halv burk fruktpuré
Göra läxor med syskonen. Hjälpa till i köket. Laga mat. Skura badrumsgolvet med tidningspapper och stapla (läs: riva ner) vedträn i köket. Hur skulle vi överleva utan honom...?
16.15-17.00 Sova i vagnen
17.15 Middag hela familjen!
Hemlagad mat eller 8-månburk + frukt + vatten
Busa/leka/mysa med syskonen och pappa
19.00 Kvällsgröt! Gröt på 2 dl vatten + en matsked puré + 1,5 dl välling i mugg....(var får allt plats...

)
19.15 Bada/massage med pappa!
19.45 Ammas!
20.00 Godnatt Lotass!

{|=
Dagarna fylls av många bus och skratt, han förstår vad man säger den lille mannen!

Han sitter själv, försöker krypa och pratar massor =D> men tänderna behöver man då inte för att tugga mat!
Sitter nu här och njuter av att min lillprins sover så gott i sin säng första kvällen på kuren

\:D/

=D>
Det är nästan för bra för att vara sant... :-k
/fjällan