Hej!
Förkylningen var seg, men känner mig helt frisk nu. Kom iväg på dansen förra veckan
Lite annat upplägg på förlängd termin. På den ordinarie dansen lär man sig 3 koreografier som vi jobbar med hela terminen parallellt. På förlängd termin är det en ny koregrafi per tillfälle, något enklare än de för ordinarie, som vi nöter in stenhårt på ett tillfälle. Det är fyra tillfällen, ny koregrafi de tre första, sen på sista tillfället så kör vi igenom alla danserna (plus lite mingel och bubbel i vuxengrupperna

) Och jag som missade första helt

Vi har fått en film på det, men inte en chans att jag kan lära mig den på egen hand

Jag får mingla och dricka bubbel då
V21
Tis: Dans
Sen blev det inget mer. Tung vecka
V22
Tis: Dans
Tors: Styrka hk
Sön: PW 75 minuter i mina gamla hooods i Västerås
Danstävling i Västerås i helgen. Äldsta tjejen dansar ju fortfarande, så vi åkte dit allihopa. Jag pluggade på högskolan och bodde i Västerås i flera år, typ 1998-2003. Så jag tog en morgonpromenad och kollade in campus, där jag bodde, skrev tentor, där vi hängde och festade

Mycket var sig likt, en hel del nytt också. Blev sååå lugn i själen på något vis av att se allt igen
Vi bodde här
https://hemtillgarden.se/
Rekommenderar det starkt om ni är i Västerås någon gång.
Så tråkigt att det ska vara dålig lön, när det är så mycket annat som är positivt med jobbet. Det är ju alltid viktigt med att trivas, kollegor, arbetstider mm. Men man ska ju överleva på det också, och gärna lite till. Är det så dåligt att ni riskerar att det inte ska gå ihop i hushållet?
Haha, jag kan inte se en stakmaskin utan att tänka på dig

Har ju fortfarande inte vågat testa själv

Jag har lovat äldsta att hänga med henne till gymmet i sommar, kanske blir det av då.