miar70 skrev:Hej igen och ursäkta att du fått vänta på svar, vi skyller på ombyggnationen av forumet
Ingen fara
Nej, vi har tyvärr inte löst fnurran. Körde "tråkiga pallen" igår. Tyvärr tyckte inte T att den var särskilt tråkig verkade det som. Han satt still där i 1,5h utan att vilja gå och lägga sig. Varje gång han försökte prata med mig frågade jag om han ville gå och lägga sig, men det ville han inte. Jag satt och jobbade och ignorerade honom förutom att fråga om han ville lägga sig.
Efter 45 min satte jag mig i ett annat rum, men han satt kvar ändå och ville ändå inte sova.
Efter 1,5h tröttnade jag och stjälpte honom i säng. Då var han så arg att han var helt hysteriskt över att han inte fick sitta på sin stol.
(Dessutom väckte han förstås sin lillasyster som dessutom kräktes, så då fick hon byta rum

)
Efter 2 h gick han med på att lägga sig ner och solfjädras. Då somnade han på fläcken. =D>
Ja, vi får väl jobba på attityden kanske, men det går smidigast om han får klättra i själv, är det ändå min attitiyd som ska förbättras då?
Det blir nog så att vi får sära på dem igen. Är det något som stör Ebbas kur att vi flyttar henne nu??
Sofie mamma till Theodor född 080107 (kurad vid 13mån) Ebba född 091014 (SMad, men även kurad vid 13 mån) Casper född 110915 (SM barn+kurstart 120405)