Här har vi ett ställe som heter kommersen (göteborg) där jag köpte dom. Annars passar jag på när det är olika barnmarknader, har varit en del nu det sista. Köper billiga och bra saker av andra föräldrar. Nätet är också bra. Blocket.
Jag har halsbränna på kvällarna men försöker klara mig så gott det går utan tabletter än så länge, vet att jag antagligen kommer få äta sen längre fram. Fick hemsk halsbränna med min första. Novalucol heter det väl, tabletter som är helt ok i smaken. Dom bästa tror jag. Jag testade bikarbonat men det drar ju tydligen kalium ur blodet sa min BM så det var inte bra. Några bra andra tips har jag inte..
Jag förbereder mig mentalt tror jag på 2 barn men svårt att tänka sig in i helt ändå. Farmor får hjälpa till
Vissa veckor går fort andra inte tycker jag. Lite kämpigt nu med tålamod och annat. Vi bor i en tvåa och min man tjatar om att vi måste ha större. Det måste vi ju men just nu är jag så osugen på att tänka på flytt så jag blir mest stressad. Måste få lugn och ro känner jag så kan vi flytta sen. Ja ja lyxproblem men lite måste man ju få klaga
Nu hoppas jag bara allt går bra här sista tiden och förlossningen. Längtar efter att få ha bebisen i famnen. Se hur den ser ut. Lukta, titta, lära känna, se hur min dotter reagerar. Vad tror ni vi väntar. Jag tror på pojke, vi kanske kan göra någon rolig gissningsgrej..
KRAM