Eurodisco 4-ever

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

:o :lol: Verkar ingen känna till, ÅsaB :?: :?: Cure???
Jag ÄLSKAR :heart: Cure, och jag vet precis vilken du menar! :wink:
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
ÅsaB
Kontakt:

Inlägg av ÅsaB »

Åh anna, vad roligt! Det är så många som rynkar på pannan och ser okunniga ut när jag pratar om den låten. Den som är så bra!!!

Annars kom jag på ett annat band som jag är barnsligt förtjust i - fast det är nog inte så mycket ungdomsminnen, utan snarare en nyare bekantskap (fast 15 år gammal eller så!) - gamla ACDC!!! Med Bon Scott. Som dog en rockstjärnedöd - i sina egna spyor... Men han gav upphov till underbara klassiker som TNT, The Jack, Highway to hell mfl. Superbasic rock, med mycket bluesinfluenser. Walle dansar och diggar och drabbas ofta av ett spring-tvång när vi spelar ACDC :D! När jag får eget rum på jobbet till hösten, då minsann, då skall jag nog chocka kontoret med lite gammal hederlig rockmusik!!! Härligt! :D
Waldemar (Walle) 07-01-08 :heart:
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12 :heart: (39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle :heart:
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Underbart med en till hårdrocksbäbis! Edvard är sällsynt förtjust i hårdrock, annan musik finns, men det är sällan det svänger verkar det som. Kan det ha att göra med att jag var på Iron Maiden när han låg i magen? Äller är det genetiskt? :-k Nått han fått med bröstmjölken liksom?
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Äller? Norrlänning ända ner i tangentbordet... :roll:
ÅsaB
Kontakt:

Inlägg av ÅsaB »

Min Walle blir faktiskt allra mest galen av Springsteen! Helst Radio Nowhere, som gör honom helt vild! Born to run kan också få igång honom. Mer än ACDC faktiskt. Och han är helt fascinerad av Bohemian Rapsody. Den är nog knasig - för att inte prata om hur knasig mamma är när hon skall sjunga med... :roll:

Hans syskon-på-gång skall ju faktiskt gå med på Ullevi i sommar, så där kan man snacka om att få Springsteen i blodet!

TorpSara - du skall inte på Maiden på Ullevi i sommar? Det är inte min grej, men pappa H skall dit! :D
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Nej, jag går på Stadion... 8) Storebror DÄ går på Bruce på Ullevi, Storebror DY går med mig på Maiden på Stadion.
ÅsaB
Kontakt:

Inlägg av ÅsaB »

Kul för dig! Synd för mig - hade gärna knåpat ihop en träff före konserten! Alltid roligt att få till dejtar med digitala vänner!

Men ha det så kul på Stadion! :D

Och att din storebror lär ha skitkul på Ullevi behöver jag ju inte säga... :wink:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"