Jag ÄLSKAR
Eurodisco 4-ever
Åh anna, vad roligt! Det är så många som rynkar på pannan och ser okunniga ut när jag pratar om den låten. Den som är så bra!!!
Annars kom jag på ett annat band som jag är barnsligt förtjust i - fast det är nog inte så mycket ungdomsminnen, utan snarare en nyare bekantskap (fast 15 år gammal eller så!) - gamla ACDC!!! Med Bon Scott. Som dog en rockstjärnedöd - i sina egna spyor... Men han gav upphov till underbara klassiker som TNT, The Jack, Highway to hell mfl. Superbasic rock, med mycket bluesinfluenser. Walle dansar och diggar och drabbas ofta av ett spring-tvång när vi spelar ACDC
! När jag får eget rum på jobbet till hösten, då minsann, då skall jag nog chocka kontoret med lite gammal hederlig rockmusik!!! Härligt! 
Annars kom jag på ett annat band som jag är barnsligt förtjust i - fast det är nog inte så mycket ungdomsminnen, utan snarare en nyare bekantskap (fast 15 år gammal eller så!) - gamla ACDC!!! Med Bon Scott. Som dog en rockstjärnedöd - i sina egna spyor... Men han gav upphov till underbara klassiker som TNT, The Jack, Highway to hell mfl. Superbasic rock, med mycket bluesinfluenser. Walle dansar och diggar och drabbas ofta av ett spring-tvång när vi spelar ACDC
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12
(39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Gustav 08-11-12
-
TorpSara
Min Walle blir faktiskt allra mest galen av Springsteen! Helst Radio Nowhere, som gör honom helt vild! Born to run kan också få igång honom. Mer än ACDC faktiskt. Och han är helt fascinerad av Bohemian Rapsody. Den är nog knasig - för att inte prata om hur knasig mamma är när hon skall sjunga med...
Hans syskon-på-gång skall ju faktiskt gå med på Ullevi i sommar, så där kan man snacka om att få Springsteen i blodet!
TorpSara - du skall inte på Maiden på Ullevi i sommar? Det är inte min grej, men pappa H skall dit!
Hans syskon-på-gång skall ju faktiskt gå med på Ullevi i sommar, så där kan man snacka om att få Springsteen i blodet!
TorpSara - du skall inte på Maiden på Ullevi i sommar? Det är inte min grej, men pappa H skall dit!
Gustav 08-11-12
(39+4)
Gustav 08-11-12
-
TorpSara
Kul för dig! Synd för mig - hade gärna knåpat ihop en träff före konserten! Alltid roligt att få till dejtar med digitala vänner!
Men ha det så kul på Stadion!
Och att din storebror lär ha skitkul på Ullevi behöver jag ju inte säga...
Men ha det så kul på Stadion!
Och att din storebror lär ha skitkul på Ullevi behöver jag ju inte säga...
Gustav 08-11-12
(39+4)
Gustav 08-11-12