Kan uppdatera igen:
Använder min Teutonia S4 varje dag också. Den står i trapphuset och det har gått bra hittills. Lillen har väl lagom vuxit ur att sova på magen i den, tyvärr, och på ryggen somnar han inte (förrän typ fem minuter innan han ska gå upp

).
Den funkar bra och är bekväm att köra. Ett par saker är störiga dock:
När det fallit mycket snö på natten och man måste ut innan det är plogat (har hänt EN gång i vinter...) kommer man i princip ingenstans... De platta hjulen glider bara och snön packar sig framför. Men det är ju sällan ett problem faktiskt. I de mer snötäta delarna av landet plogar man ju lite frekventare, och är det bara "hård" snö, eller plogat så går den utmärkt.
Den andra saken är att gruset som de har när de sandar här, vassa ganska stora stenar, letar sig in genom gummit på hjulen och lägger sig inuti och skramlar. VÄLDIGT irriterande när det är vår och man vill höra på fågelsången. Fast å andra sidan har jag ju en pratglad flicka att lyssna på, så jag slipper ju höra fågelsången ändå

Stötdämpningen knarrar väldigt på våran också, men jag antar att det är lätt fixat med lite olja, om man vore en sån som nånsin fick tummen ur...

Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.