Det är allt lite läskigt att visa upp det man gör...
Surkål och ödlor
-
Fjällfolket
Aha! Då är jag mån-skytt för det var nån gång vid 21.45 typ!Jannika skrev:Är du född på kvällen den 21:a så är du mån-skytt men annars var det rätt. Typ 00.12 då är du skorpmåne, men det tror jag inte, du är inget kontrollfreak.
Man skulle kunna börja där!!!Jannika skrev:Varför INTE schemalagt sex? 8) Behovstillfredsställelse av månenergin OCH utveckling i fyrans anda på ett bräde. Kan det bli bättre?![]()
Man får uppbåda all kraft och söka stöd hos andra!Jannika skrev: Nu är det snart dags för mig att passera in i 40åren!Va? Och 4-år. Schiiiisuuus och hans moster. Hur ska det gå? Känner mig redan mer introvert. 8)
Kram!
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Då utgår jag från att Per är sambon. 8)
Ni piggar upp min jämngråa dag so far. Nu var det visst Janders tur att kräkas. I morse. Tjoho! Försökte valla barnen ute för lite frisk luft men det var det gnälligaste gäng som skådats i grannskapet och jag hade inte energin att muntra upp en endaste en av dem så jag vallade hem dem igen.
Vi har liksom fastnat i sjukträsket ordentligt och har svårt att komma upp hela familjen ihop. Jaja, fram med gaffa och plastpåsar igen....
Kram Jannika
Hej gulle-Mia!
Har vi tur är det samma engångs-kräk som de andra har haft, då har gått laget runt. Nu är jag nog inne och fuskar på Torpans kompetensområde men det känns som om det är samma virus/bacill? som vi redan har haft men det går fortare den här gången=immunförsvaret känner igen? Jag vet inte.
Nu har Jander ätit och behållit i alla fall och känns piggare. Vi får höras om söndagen, det vore så himla kuuul!
Jag visade kort på dig för familjen igår så de vet hur du ser ut. Ett från filten i Gastsjön, om du minns?
Puss! (eller det vill nin nog inte ha förresten
) Jannika
Har vi tur är det samma engångs-kräk som de andra har haft, då har gått laget runt. Nu är jag nog inne och fuskar på Torpans kompetensområde men det känns som om det är samma virus/bacill? som vi redan har haft men det går fortare den här gången=immunförsvaret känner igen? Jag vet inte.
Nu har Jander ätit och behållit i alla fall och känns piggare. Vi får höras om söndagen, det vore så himla kuuul!
Puss! (eller det vill nin nog inte ha förresten
-
*frieda*
Gävle
Jag hade kunnat hänga med på ett hörn där om jag fick och om jag kunde gå... Nu kan jag dessvärre inte det, mina fogar är fullständigt jätte-ledsna
Jag vankar inte som en anka, jag vankar som en kraftigt överviktig pingvin i uppförsbacke
Sen är det kräksigt här med...
Plastpåsar och gaffatejp var ju en super idé :thumbsup:
Plastpåsar och gaffatejp var ju en super idé :thumbsup:
Hoppas ni mår bättre hos både Jannika och *frieda*!
Och en sån TREVLIG överraskning jag fick när jag vaknade i morse - min svägerska kom viftande med Arbetarbladet och sa att min kompis var däri. Det var ju Jannika med darling, så otroligt vackra i bröllopsskrud! Hur fina som helst, och vilket HÅR du hade Jannika
Jag kan skvallra att hon såg ut precis som jag föreställt mig!
Och Gävle har bjussat på årets snöoväder, så lite gruvsamt är det inför hemresan i morrn, speciellt då snön ska fortsätta hemåt våra trakter
Och en sån TREVLIG överraskning jag fick när jag vaknade i morse - min svägerska kom viftande med Arbetarbladet och sa att min kompis var däri. Det var ju Jannika med darling, så otroligt vackra i bröllopsskrud! Hur fina som helst, och vilket HÅR du hade Jannika
Jag kan skvallra att hon såg ut precis som jag föreställt mig!
Och Gävle har bjussat på årets snöoväder, så lite gruvsamt är det inför hemresan i morrn, speciellt då snön ska fortsätta hemåt våra trakter
Men äsch då Mia...
Länka på ni som kan (jag är som bekant tappad i ämnet) det går så bra så.
Nu hoppas jag att Jander inte bjuder på mer kräk (har inte hänt nåt sen igår morse och han har både ätit ordentligt, åkt skridskor och skidor efter det) så ni kan komma hit imorgon. Hinner ni det eller måste ni åka tidigare nu med snön?
Kram Jannika
Nu hoppas jag att Jander inte bjuder på mer kräk (har inte hänt nåt sen igår morse och han har både ätit ordentligt, åkt skridskor och skidor efter det) så ni kan komma hit imorgon. Hinner ni det eller måste ni åka tidigare nu med snön?
Kram Jannika
Tar mig friheten att länka
eftersom nyfiken i en strut har hittat och beundrat och blivit alldeles rörd av hur fina ni är
http://gd.se/folkfamilj/familjeannonser ... p/1.496051
http://gd.se/folkfamilj/familjeannonser ... p/1.496051
Mamma till Stora guldklimpen född april -04
& Lilltufsan född feb -06 
Viss ÄR det! Jösses vilken stor och välpixlad bild det var på nätet då!Fjällan skrev:Det är allt lite läskigt att visa upp det man gör...
Men tack ändå gulliga Ewa och K-ina!
Kram Jannika