Åh, ni är så rooooliga att jag får ont i magen!
Sen jag var här sist har ni skrivit så många roliga saker att jag inte ens orkar citera alla. Och nu har jag inte tid heller. Jag har fått ett VIKTIGT uppdrag som kontrollant av diskussionsforum. Jag måste kanske flytta tråden dit så jag hinner fortsätta hänga med er alla rara?
katten, håll ut! Ät ett fjärde! Vårda bowlingklotet! Snart så, snart så....
Jag tycker det är fånigt med dubbelnamn. OCH krångligt. Tänk sen om två med varsitt dubbelnamn ska gå och skaffa barn ihop. Hur nördigt blir inte DET? Jag är en varm anhängare av ATT BESTÄMMA SIG. Man bestämmer vilket namn ungen ska ha, helt enkelt. Kan man inte det får man dra lott. Här var det inte allt för svårt. Darlingen har världens tristaste efternamn som dessutom låter knasigt ihop med barnens förnamn så de har mitt lite mer ovanliga allihopa. Och snart också darlingen när vi gifter oss. Jag har inget affektionsbehov när det gäller mitt efternamn så hade det varit det omvända hade det gått utmärkt för min del. För oss går estetik före släktrötter och affektionsvärde.
Jander är helt ensam om sitt förnamn i hela Sverige! Jag drömde att han skulle heta det när han varit i magen i två månader. Jag skulle få en stor, tjock bebispojke med massor av svart hår. Och se det blev det! Så Jander fick det bli.
JennyH, kan du inte länka till numerologisidan? Det vore jättekul! Och angående att styra hur bebin blir, det beror på vilken livssyn man har. Vem styr vad liksom.

Men om man vill ha ett balanserat namn kan man kolla numerologin innan på de namnförslag man har. Det gör jag JÄMT, haha!
Jag törs inte gissa om det blir en tös eller påg, Jenny. Jag hade fetfel med kusinen så mitt gissarsjälvförtroende är stukat.
Fjällan, vi väntar med spänning!
Gablex skrev:Min snabbaste & bästa förlossning, både ur privat och landstingsekonomisk synpunkt
Det känns skönt att du tar ansvar för samhällsekonomin när du krystar tycker jag.
Lilla pirayan! 4 år! Och SÅ svårt söt att klockorna stannar! Ja, det är faktiskt alla dina tre ungar. Du och Mr Cool måste vara skitsnygga.
PoK Jannika