Kram till ALLA
SHN-kurs i Gastsjön augusti 2008
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
cissii skrev: Har pratat med Ica-Stig på Bräcke idag och det är ok allt är ok tidsmässigt. Men faxen på jobbet sammarbetar inte med mig.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Okej, kanske du och jag, [/i]Hönsmamma, ska hämta maten? Jag måste ju ändå in pch betala där på ICA, så då kan vi ju lika gärna packa in maten í bilen också, om den bara får platsannawahlgren skrev:Jag har INTE ordnat med mathämtning, tvärtom frågat i tråden här när maten är klar för avhämtning och hur vi gör med det. Förr gången fungerade det inte alls därför att det var sådana mängder, folk fick vänta i Bräcke med maten i evigheter. Det måste alltså till särskild transportplanering här och ska jag ta den måste jag veta det
Så snälla, ge mig info i tid
![]()
Listan är inskickad och klar. Kris löst. Vi kan hämta upp maten på torsdag, när som helst.( Eller vill vi hellre hämta den på Onsdag, jag har lite dåligt med info här känner jag.) Så det är bara att bestämma en tid, så meddelar jag dom det. Jag sa oxå att vi skulle betala vid upphämtningen, och det stämmer ju verkar det som. 
Celeste 061208
-
Världens Bästa Barn
Världens Bästa Barn
-
Lua
-
KajsaIE
Hej på er!
Va roligt det ska bli!!!Läääängtar!!!
Inte för jag själv dricker så vådligt (OBS! Dalmål
eller kanske inte, vad vet jag, jag är ju från Estland
!) mycket men jag hade en trädgårdsfest för ett par veckor sedan och kvar har vi en massa vin i en såna här "bag in box", både rött och vitt. Ska jag ta med en av varje sort?? (tror inte jag får in fler än två i min resväska
).
Kram och vi ses!
Va roligt det ska bli!!!Läääängtar!!!
Inte för jag själv dricker så vådligt (OBS! Dalmål
Kram och vi ses!
Nu tänker jag bara komma med en liten pekpinne =; , ni får bli sura om ni vill, jag bryr mig inte (jo kanske lite då). Men kursen ska vara helt vit, vill någon ta med vin är det helt ok men då får det sparas till sista kvällen eller ett glas till maten.
Mammorna brukar behöva något glas vin under nätterna/kvällarna för att dränka sin längtan efter de små barnen, helt ok och detta fixar Anna.
Men under nätterna kommer vi ha fullt upp med kurbarnen och då måste alla kursare och kurledare vara helt klara i pallet.
Okej, nu får ni bli arga om ni vill.
Toppen miar70 och HÖNSMAMMAN att ni tar med maten och betalar den, ni är för goa.
Kram Susan
Mammorna brukar behöva något glas vin under nätterna/kvällarna för att dränka sin längtan efter de små barnen, helt ok och detta fixar Anna.
Men under nätterna kommer vi ha fullt upp med kurbarnen och då måste alla kursare och kurledare vara helt klara i pallet.
Okej, nu får ni bli arga om ni vill.
Toppen miar70 och HÖNSMAMMAN att ni tar med maten och betalar den, ni är för goa.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
KajsaIE
Nej KajsaIE inte sudda bort
Det blev ju jätte bra, för då kunde SusanD svara så ödmjukt
Jag som inte dricker alls (nykter alkoholist sen 7,5 år) har ju naturligtvis funderat en del på det här och är glad att det kom upp. Så tack SusanD och tack KajsaIE
Kramar Kristina
Kramar Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
KajsaIE - det var ju inte meningen att du skulle känna dig dum det var bara en allmän upplysning som kunde kommit fram mycket tidigare om jag bara tänkt till lite. Så skärp nu till dig och känn dig som den goa människa du är. En speciell kram till dig.
Kiki - ödmjuk?
Så fint
, själv skulle jag nog kalla det mer rakt på sak utan krusiduller. Det brukar vara den bästa vägen att gå tycker jag.
Kram Susan
Kiki - ödmjuk?
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
KajsaIE
Rakt på sak och utan krusiduller, det kallar jag ödmjuktSusanD skrev: Kiki - ödmjuk?Så fint
, själv skulle jag nog kalla det mer rakt på sak utan krusiduller. Det brukar vara den bästa vägen att gå tycker jag.
![]()
Kram
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
Social delaktighet