Jo!

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Åh vilken härlig rapport!
Fast jag var övertygad om att du skulle vara 4-barnsmamma vid det här laget ;) :lol:

Kram!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

En riktig liten spa-upplevelse :wink: :D
Du ska se att bebbeskriken lockar ut den lilla - för visst ÄR det väl en tös :?: Tycker jag känner det på mig :wink:
Tänk så snopet om du skulle gå ÖVER tiden nu då, som du brukar!

Skönt att du är hemma iallafall, vila dig i form nu!

Kram :heart: Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Nancy

Inlägg av Nancy »

:heart: Som ljuv musik att läsa :-({|=

STOR kram från Nancy
Lua

Inlägg av Lua »

Att jag blev glad nu :D :!:

Ta väl hand om dig och Bonzan, för som Mia säger så är det nog en tjejja.

Kram! :heart:
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

:heart: Puss på magen! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

Ja, inte skulle jag bli ledsen om det visar sig att Bonzo är en Bonzo med alla fina pojknamn ni har på lut. :heart:

Den resans utfall var mer i stil med hur vi tycker att havande gudinnan Fjällmor ska behandlas. Basta. Tur att det är några däruppe som har koll. :wink:

Nu är jag så nyfiken att jag spricker snart! NU vill jag veta. Typ nu eller IGÅR. :lol: Skulle Bonzo bestämma sig för att det är dags snart får h*n Månen i vattumannen. Egensinnig och frihetstörstande. Det passar ju fint till resten av familjens. :lol: Från lördag hamnar den i fiskarnas tecken. Det tycker nog JennyH vore bättre. :wink: Då blir det en ömsint, känslig och omtänksam liten människa, en liten Anton. Från måndag väduren. En entusiast. Spontan och aningens hetsig typ, haha! Då får ni full kastrull från start. :lol: Eller om Bonzo ska tröka ända till onsdag, en cool, jordnära Skalman som njuter av livets fysiska sidor. Klappar och mys, dans, taktil glädje, god mat länge, gärna sova och vila, vill ha kläder som är sköna mot kroppen eller helst inga kläder alls, haha! En sensualist.

Så det är bara att välja. :lol:

All kärlek! Jannika
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:heart: :lol: Ni är underbara! :D

ÅH Jannika, vilken eminent service :!:

Återkommer imorrn med kommentar :wink: :heart: :-({|=

Stooor varm nattnattkram!

:sleep:

/Fjällmor
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

ojojoj som jag njutit vid tanken på den där Skalmanfiluren :heart: Påminner i högsta grad om Storasyster och Lilla Storebror Fjällfolk. För att inte tala om Lejonen Fjällmor och Fjällfar 8)

Tänk en hel hög med livsnjutare i världsklass :!:

Apropå såna ska jag nog krypa ner under täcket igen... mitt lägre tryck gör att jag äntligen orkar läsa lite igen :heart:

Jo, just :!:
Förvärkarna suger nu tag hela vägen runt ryggen ett par vändor/dygn....

Kram! :sleep:
/Fjällmor
Jannika

Inlägg av Jannika »

Heeej du bästaste Fjällmor! :heart:

Nu blev det ju bara Mån-info tom tors men du har ju datum långt efter det eller hur? Bonzo kanske tar en vända till och kommer ut på nästa Mån-oxefas, haha! :lol: Närå, jag ska inte skrämmas, så länge borde du inte behöva vänta. Och det finns fler trevliga Mån-placeringar på vägen men de tar vi senare när de närmar sig, vill inte belasta din söta hjärna med för mycket onödig information, den behöver du till att affirmera saker som;

:heart: JAG ÄR EN HAVANDE GUDINNA. MIN KROPP ÄR ETT TEMPEL. JAG ÄR LUGN OCH TILLITSFULL. ALLT ÄR PRECIS SÅ SOM DET SKA VARA. :heart:

Typ. :D

Tänker på dig!

Kram Jannika
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej Fjällmor! :D
En kram skickas med expressbud till dig just nu - PANG - där kom den fram :heart: :!: Virusskyddad och allt!

Annars kan jag verkligen rekommendera en Anton (leverans lör-mån). Han har tagit väldans väl hand om mig de senaste dagarna, urförkyld som jag är.
:arrow: Kommer med födelsedagsfrukostbrickan ca 2 gånger om dagen (utan frukost, men han är ju inte ens två än så det är ok)!
:arrow: Fattar snabbt poängen med en hel eftermiddag i soffan, klappar på magen och säger lillebo!
:arrow: Väljer film åt mig så att jag slipper välja själv (han väljer ALLTID Shrek, så vi har sett den ganska många gånger nu). Fast Anton gillar mest reklamen i början av filmen, så den tittar vi på några gånger först :roll: :lol: .

(Jannika; massor av :heart: :heart: :heart: till dig med! Jag lånar affirmationen lite, fast byter lugn och tillitsfull mot pigg och frisk!)
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:heart: :lol: :heart:

:heart: JAG ÄR EN HAVANDE GUDINNA. MIN KROPP ÄR ETT TEMPEL. JAG ÄR LUGN OCH TILLITSFULL. ALLT ÄR PRECIIIIIS SÅ SOM DET SKA VARA... :heart:

Upprepar lugnt som ett mantra, sittandes i skräddarställning ( gissa om DET imponerade på BB efter att jag gjort entré på kryckor 8) ) övandes djupandning...

:heart: JAG ÄR EN HAVANDE GUDINNA. MIN KROPP ÄR ETT TEMPEL. JAG ÄR LUGN OCH TILLITSFULL. ALLT ÄR PRECIS SÅ SOM DET SKA VARA... :heart:

All övrig profylaxträning är lagd på is. Jag får köra mitt vanliga rejs. Beslutet påhejades av maken...

:heart: JAG ÄR EN HAVANDE GUDINNA. MIN KROPP ÄR ETT TEMPEL. JAG ÄR LUGN OCH TILLITSFULL. ALLT ÄR PRECIS SÅ SOM DET SKA VARA... :heart:

:-({|= [-o< :heart: [-o< :-({|=

/Fjällmor
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Ååååhhh... Jag tänker på dig och kanske kan vi se samma "nymåne" i kväll och tänka på varandra en kort stund!

Puss på magen! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

:lol: :heart: Älskade vän, du verkar vara vid gott mod trots allt.
Heja, heja bara schuuu nycklar kvar! Heja, heja!

Jag tror profylaxen sitter som gjuten när det gäller. Kroppen kan.

Tänker på dig!

Kram Jannika :heart:
Elle

Inlägg av Elle »

Vill bara skicka massor av :heart: heart: heart: till dig och de dina, ni finns i mina tankar!

Kramar Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Elle

Inlägg av Elle »

Vill bara skicka massor av :heart: :heart: :heart: till dig och de dina, ni finns i mina tankar!

Kramar Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"