Hej o tack för feedback tjejer. Pratade med fröken idag på dagis och frågade - vad är problemet? Hon blev rätt ställd över att jag gick på lite...näe, ingenting, vi tänkte mest på hösten, att C inte ska hamna utanför, med kompisar, han är ju lite speciell typ (jo, han är speciell, jag har nog aldrig stött på en sånt barn, som är så verbal, vill så mkt, diskuterar, kräver, lite fyrkantig och mkt bestämd, vill helst vara med och fixa än att sitta vid sandlådan - brorsan är en sann pajas som nog helst skulle vilja lattja hela dagen)...så så var det med det. Så det är väl bäst då att gossarna får vara där mån till fre, 07 till 17.30 och leka så de inte missar några kamrater...suck. Jag ÄR ironisk. JAG LÄÄÄÄNGTAR EFTER SOMMARLOV!
Geisten försvinner när jag inte ser om mig själv. När jag inte ger mig tid att få vara ensam och ladda batterierna. Maken har jobbat över mkt, varit på kurs, jag har inte kunnat träna som jag vill och önskar, inte fått vara allena och bara grunna en stund. Plus att jag nog är i ett PMS-mood. Blir lika förvånad varje månad...
Ska gå en kurs i början av maj, tror att det blir fint, att få satsa på sig själv lite. JAG liksom! Sätta sig själv i fokus.gg ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg (kom från Josef)
Nu ska jag storröja här hemma, har förträngt det i flera dar. Men päronen kommer i natt, så då är det ju trevligt om man tagit bort de värsta dammråttorna!
Puss!
L.