Vi är också hemma, har varit ett tag faktiskt. Efter 45 min bilresa somnade Emil som en stock och sov tills vi stannade i Varberg för att äta lite. Han tryckte i sig en halv hamburgare och lite pommes (nyttigt va

) innan han somnade igen. Pappan körde nästan till Laholm innan vi bytte och då somnade han också i baksätet.
Väl hemma möttes vi av matade och rastade hundar som längtade hett efter sin flock. Till Emils lycka låg en jättestor platspåse med traktorer och lastbilar i plast som man kan ha i sandlådan i trädgården

Syrrans pojkar hade rensat hemma och tyckte att Emil gott kunde ärva lite. Som grädde på moset fick han en sån där grävmaskin som man sitter på med två spakar som styr skopan. Oj, oj i morgon kommer vi inte få honom en meter från sandlådan.
Vi vill också tacka alla inblandade vänner för en jättehärlig dag. Borås djurpark var så otroligt fin på alla sätt och vis, välstädad, djuren såg välmående ut, det fanns roliga lekplatser och mysiga stället att avnjuta sin matsäck.
Emil tyckte att Vera, tåget, traktorerna och tigern var det allra bästa. Geten var också kul och lekplatsen förstås.
Vera lärde honom gå hand i hand vilket han aldrig gjort tidigare men någon liten kompis. Hon tog honom resolut i handen och böjde mjukt hans fingrar kring hennes och sen stegade de iväg. Så otroligt gulliga så hjärtat bara svämmar över.
Sen har ju Vera och jag blivit jättebra kompisar också, det blev vi redan första gången när vi träffades i Gastsjön och det kommer vi nog vara så länge vi lever.
Anna - jag förutsätter, ja rent ut sagt kräver att ni kommer förbi och hälsar på när ni ändå semesterar nästgårds.
LO - och självklart ska ni komma hit när ni ändå ska till Danmark, vi har en jättefin liten gäststuga där det finns plats för hela familjen.
Blomman - ni kommer väl också förbi så småningom så vi kan träna lite hund?
Kram till er alla kära vänner och än en gång tack för en härlig dag
Kram Susan