Borås djurpark lördag 9 juni kl 10

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
blomman

Inlägg av blomman »

Tackar jag med! Jättetrevligt! :lol:
Kom hem till ett nästan färdigt snickarrum, så Jimmy hade jobbat på...

Mira tyckte det var jättekul att leka med Klara!
Både Felix och Mira sa att det var så roligt att träffa nya barn och deras mammor och pappor!
Fast Mira ansåg att det kunde varit lite mindre varmt och det kan man ju hålla med om!
Nu ska här mysas och vilas!

Kramar till er alla! :lol:
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Nu är vi också hemma.
Vera somnade i bilen också. Hon tyckte om att träffa Emil, Clara och Ida och så var det några barn till, som hon uttryckte sig :D Troligen mer intressant än djuren :roll: :lol:
Hon och Susan blev riktiga polare, men det var de ju redan i Gastsjön.

Vi har fyllt barnpoolen med vatten och Vera har piggnat till väsentligt :D

Susan och A, vi kommer att åka till Danmark i slutet på juli, vi kanske kan höras om det är lämpligt att titta förbi på hemvägen. :lol:

Ha det skönt, alla!
/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Vi är också hemma, har varit ett tag faktiskt. Efter 45 min bilresa somnade Emil som en stock och sov tills vi stannade i Varberg för att äta lite. Han tryckte i sig en halv hamburgare och lite pommes (nyttigt va :shock: ) innan han somnade igen. Pappan körde nästan till Laholm innan vi bytte och då somnade han också i baksätet. :sleep: :heart:

Väl hemma möttes vi av matade och rastade hundar som längtade hett efter sin flock. Till Emils lycka låg en jättestor platspåse med traktorer och lastbilar i plast som man kan ha i sandlådan i trädgården :!: :shock: Syrrans pojkar hade rensat hemma och tyckte att Emil gott kunde ärva lite. Som grädde på moset fick han en sån där grävmaskin som man sitter på med två spakar som styr skopan. Oj, oj i morgon kommer vi inte få honom en meter från sandlådan.

Vi vill också tacka alla inblandade vänner för en jättehärlig dag. Borås djurpark var så otroligt fin på alla sätt och vis, välstädad, djuren såg välmående ut, det fanns roliga lekplatser och mysiga stället att avnjuta sin matsäck.

Emil tyckte att Vera, tåget, traktorerna och tigern var det allra bästa. Geten var också kul och lekplatsen förstås.
Vera lärde honom gå hand i hand vilket han aldrig gjort tidigare men någon liten kompis. Hon tog honom resolut i handen och böjde mjukt hans fingrar kring hennes och sen stegade de iväg. Så otroligt gulliga så hjärtat bara svämmar över.
Sen har ju Vera och jag blivit jättebra kompisar också, det blev vi redan första gången när vi träffades i Gastsjön och det kommer vi nog vara så länge vi lever. :heart:

Anna - jag förutsätter, ja rent ut sagt kräver att ni kommer förbi och hälsar på när ni ändå semesterar nästgårds. :)
LO - och självklart ska ni komma hit när ni ändå ska till Danmark, vi har en jättefin liten gäststuga där det finns plats för hela familjen. :heart:
Blomman - ni kommer väl också förbi så småningom så vi kan träna lite hund?

Kram till er alla kära vänner och än en gång tack för en härlig dag :!:

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Undrar bara vart nästa utflykt går och när :?: :) För visst kommer vi upprepa denna härliga dag någon annanstans?

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Nu har jag lagt in bilder från dagen i min länk nedan!
Är det någon av er som var med som gärna vill ha någon bild, så säg till så kan jag skicka.
De är betydligt bättre i fullformat!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Elle

Inlägg av Elle »

Ni ser ut att ha haft en UNDERBAR dag! Vilka härliga bilden och Vera o Emil är ju för söta :heart:

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

åh TACK för bilderna!

:heart: :heart: :heart:

/Fjällmor som velat vara med!
Majamamma
Kontakt:

Inlägg av Majamamma »

Åh, vad härligt ni ser ut att ha haft! Nästa gång följer vi med också! Nu börjar vi bli varma i kläderna och Molly så stor att hon kan följa med på lite mer äventyr.

Kramar
Mamma till
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"