Fast utången är väl rätt förutbestämd
Idol 2008
-
Gäst
Allvarligt. Gjorde de vinnarlåten playback??? 
För inte kan väl Kevin kliva av scenen utan att tjoa till publiken? Och det lät lite för prodducerat, eller?
Låten är ju som vanligt URTRIST.
I övrigt så var det rätt ok, tycker jag. Men jag kommer inte rösta.
/LO
För inte kan väl Kevin kliva av scenen utan att tjoa till publiken? Och det lät lite för prodducerat, eller?
Låten är ju som vanligt URTRIST.
I övrigt så var det rätt ok, tycker jag. Men jag kommer inte rösta.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Ja, han har ju varit bäst från början, även om han fortfarande inte berör mig.
Alice var riktigt bra idag, hennes klart bästa dag under säsongen. Kevin gjorde sitt, men har varit bättre. Däremot öser han ju så fort han ställer sig på scenen.
Så var det med det för detta året. Tydligen blir det en omgång till i alla fall, enligt Jihde.
/LO
Alice var riktigt bra idag, hennes klart bästa dag under säsongen. Kevin gjorde sitt, men har varit bättre. Däremot öser han ju så fort han ställer sig på scenen.
Så var det med det för detta året. Tydligen blir det en omgång till i alla fall, enligt Jihde.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
Ivar
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Den som fick min röst blev Jihde.
8)
Kevin är jätteduktig,men tycker inte att det är rätt att en som varit med och tävlat för melodifestivalen två gånger dessutom ska vara med i Idol för det första.Han har gjort flera andra stora framträdanden oxå.Idol tycker jag ändå är för dom som inte har haft chansen att visa vem dom är.
Alice berör mig inte det minsta......Hennes röst är så otroligt svag och kan inte alls sjunga ut.Hon försvinner på nåt vis.
Annars var alla mina braiga idoler på plats.Daniel(från förra året),Sibel,Danny,Erik och,Darin.
Kevin är jätteduktig,men tycker inte att det är rätt att en som varit med och tävlat för melodifestivalen två gånger dessutom ska vara med i Idol för det första.Han har gjort flera andra stora framträdanden oxå.Idol tycker jag ändå är för dom som inte har haft chansen att visa vem dom är.
Alice berör mig inte det minsta......Hennes röst är så otroligt svag och kan inte alls sjunga ut.Hon försvinner på nåt vis.
Annars var alla mina braiga idoler på plats.Daniel(från förra året),Sibel,Danny,Erik och,Darin.
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02
och till goaste tjejen Liw 1/1-07
Lilla Alice. Snuttepluttan.
Igår tycker jag att vem som kunde ha vunnit. Båda var duktiga men kevin sprider så mycket glädje med sin energi så han var en värdig vinnare. På årsdagen och allt. Det hade inte gått att bräcka den fairytail:en.
Undrar vad sverigedemokraterna tycker om finalen, haha!
Två importerade med ytländsk bakgrund. Ujujuj.
Jag är i alla fall sekundärmallig över Alice och därigenom också Johan. Jocke skötte sig han med.
Il divo sög, maken till trist framträdande får man leta efter. Sebastian är ju en favvis till mig... och Darin. Ho! Schiiisuss...
Kram Jannika
Igår tycker jag att vem som kunde ha vunnit. Båda var duktiga men kevin sprider så mycket glädje med sin energi så han var en värdig vinnare. På årsdagen och allt. Det hade inte gått att bräcka den fairytail:en.
Undrar vad sverigedemokraterna tycker om finalen, haha!
Jag är i alla fall sekundärmallig över Alice och därigenom också Johan. Jocke skötte sig han med.
Il divo sög, maken till trist framträdande får man leta efter. Sebastian är ju en favvis till mig... och Darin. Ho! Schiiisuss...
Kram Jannika
Jannika skrev:Undrar vad sverigedemokraterna tycker om finalen, haha!Två importerade med ytländsk bakgrund. Ujujuj.
Jo, det tänkte jag också på, häftigt!
Jag röstade som sagt på Alice igår, jag har gillat henne hela vägen, just för att man verkligen hör att det är Alice när hon sjunger! Precis som man verkligen hör när Johan sjunger (saknade honom igår...) och det är det som gör en artist till artist, tycker jag.
Men visst tusan är Kevin duktig, men han är för slät och har inget eget tycker jag... sen håller jag med ulrikaj, jag tycker idol ska vara för dem som är nya och inte redan jobbat som fullfjädrade artister.
Paula höll på att svimma här i soffan igår; Darin, Erik, Danny... alla idolgodingar radade upp sig... mina gamla idoler är Markus och Sebastian... sen tycker jag att Amanda var stram som inte kom. Lite kan man väl bjuda på även om man har medvind?
Ja det var väl redan mer eller mindre klart känns det som, men skulle vara kul att få veta med hur många procents röster Kevin vann. Alice har nog sitt på det torra ändå, tvåorna brukar ju slå ganska stort de med
.
Jag tycker båda är superb
Kul att se alla "gamla" idoler
, jag gillar Markus.
Jag tycker båda är superb
Kul att se alla "gamla" idoler
Tvillingmamma till prinsessorna Meya och Hanna födda 080208
Man får ju givetvis tycka som man vill här, men jag tror att reglerna är helt enkelt att man inte har något skivkontrakt för tillfället.ulrikaj skrev:Kevin är jätteduktig,men tycker inte att det är rätt att en som varit med och tävlat för melodifestivalen två gånger dessutom ska vara med i Idol för det första.Han har gjort flera andra stora framträdanden oxå.Idol tycker jag ändå är för dom som inte har haft chansen att visa vem dom är.
Kevin har ju inte representerat Malta utan varit med i två uttagningar, om jag fattat det hela rätt.
Nästa år tror jag att jag har glömt i princip alla från årets idol. Det är inget unikt när det gäller mig, för jag vet inte ens vem som vann förra året
/LO
Lotta, mamma till
Vera
Ivar
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum