Tinis kackeltråd

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Stilla

Inlägg av Stilla »

:D Ja kanske borde man gå och bilda sig en uppfattning och försöka påverka... Men min tid är dyrbar och det finns så mycket (annat också) att reta upp sig på och jag är rädd både om min fritid och min nattsömn... Bara en sån sak som att kursen är på kvällstid mellan typ halv sju och halv nio och de erbjuder barnpassning på plats åt dem som inte har barnvakt hemma! Vem släpar ut sina barn så sent? :?

Så det får vara för den här gången i alla fall. Det kanske blir fler "chanser".
Vi får hoppas att såna som du, Tinis, ska nå ut med ett gladare budskap om hur det är att leva med barn!
Stilla
:heart: Lilla s och Stora S :heart:
Sussi

Inlägg av Sussi »

Tack snälla ni för rara ord och kramar, det värmer :heart:

kiki jag hade hemskt gärna fikat med dig på Ikea men tyvärr måste jag jobba... Ligger fortfarande lite efter iom att jag vabbade i 6 veckor när William blev sjuk. Ses dock gärna längre fram :D
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
kiki

Inlägg av kiki »

Sussi skrev:
kiki jag hade hemskt gärna fikat med dig på Ikea men tyvärr måste jag jobba... Ligger fortfarande lite efter iom att jag vabbade i 6 veckor när William blev sjuk. Ses dock gärna längre fram :D
:heart: :heart: :heart:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Jannika

Inlägg av Jannika »

Och jag med dig Sussi! :heart: När mitt fyran-år lugnat ner sig lite kanske? :lol:

Kram Jannika
Sussi

Inlägg av Sussi »

Jannika skrev:Och jag med dig Sussi! :heart: När mitt fyran-år lugnat ner sig lite kanske? :lol:

Kram Jannika
:heart: Vi rings! När det lugnat sig :D har du sett vad nära 3000 inlägg du är, babbelmaja ;)
Jannika

Inlägg av Jannika »

Ja det gör vi. :D Babbelmaja? MOI? 8) Tsss.... :lol:
Sussi

Inlägg av Sussi »

Fick svar på glutenprovet igår, och de var negativa :D Kändes som om en sten föll från mina axlar!
kiki

Inlägg av kiki »

Sussi skrev:Fick svar på glutenprovet igår, och de var negativa :D Kändes som om en sten föll från mina axlar!
:lol: :thumbsup:

Social delaktighet
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

HJÄLP! Nu har jag snart (inom några få veckor) teoriprov och uppkörning! :shock: :shock: :shock: Känns som att jag plötsligt inte kan någonting. :(
Mamma till solstrålen Elsa :heart: född okt -07
och livsnjutaren Ellen :heart: född april -11
kiki

Inlägg av kiki »

Bluna skrev:HJÄLP! Nu har jag snart (inom några få veckor) teoriprov och uppkörning! :shock: :shock: :shock: Känns som att jag plötsligt inte kan någonting. :(
:shock: skickar "styrkekramar" :wink:

Social delaktighet
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

kiki skrev:
Bluna skrev:HJÄLP! Nu har jag snart (inom några få veckor) teoriprov och uppkörning! :shock: :shock: :shock: Känns som att jag plötsligt inte kan någonting. :(
:shock: skickar "styrkekramar" :wink:
Tack. :heart:
Mamma till solstrålen Elsa :heart: född okt -07
och livsnjutaren Ellen :heart: född april -11
Gotlandsmamma

Inlägg av Gotlandsmamma »

I helgen har det varit sjukstuga så jag VAB-ar idag. Gött å vara hemma, de är på bättringsvägen!

Pratat med min chef om att gå ner i tjänst. Vill vara ledig tis o fre. Ev start med det i april.

Medan barnen sovit, en liten stund blev det idag, de vaknade tidigt o C sov nog inte alls, har jag bokat tågbiljett, betalat räkningar o annat nyttigt.

Maken var hemma lör-till i morse då han åkte till Sthlm igen på kurs. Kommer på fre igen. Skönt!

Å, Bluna, körkort. Tänker på dig. Jag tog mitt för precis 2 år sen, höggravid. Och det värsta jag visste var när ALLA skulle berätta om när de tog sitt körkort...för ALLA älskar att berätta om det...o jag gillade inte att höra på dem, för jag ville bara ha MITT körkort i handen. Önskar dig LYCKA TILL!

Om en stund kommer vår granne med lite kakor...gottigt värre!

Är du på tjocken än Tinis? Och på fredag fyller hon år!

Kram! :wink:
Stilla

Inlägg av Stilla »

:D Klart du kan! Tuta och kör!
:heart: Stilla
:heart: Lilla s och Stora S :heart:
kiki

Inlägg av kiki »

Gotlandsmamma skrev: har jag bokat tågbiljett,

Vart ska du åka?

Vi kommer nog (svårt att bestämma :roll: vi veliga :shock: va :? nä, inte då :oops: ) ner på torsdag. Hoppas vi ses.

Kramar Kristina

Social delaktighet
Gäst

Inlägg av Gäst »

Åh, vad skönt Sussi!

Bluna! Det går bra! Någon gång i alla fall... Själv misslyckades jag på första uppkörningen och världen höll på att gå under. Jag var inte så bra på att ta misslyckanden på den tiden. Är kanske liiiite bättre på det nu, men hårt sitter duktiga-flickan-symptomen i mig :shock:

Kiki, det låter så härligt med hus på Gotland. Fast mycket jobb också, antar jag...

Kram på er!
Senast redigerad av Gäst den sön 15 mar 2009, 11:49, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"