BB-mammagrupp i Stockholm någon?

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Norahsmamma
Rådgivare/advisor

Re: BB-mammagrupp i Stockholm någon?

Inlägg av Norahsmamma »

Jag äter inte heller kött.....men fisk och kyckling (som ju visserligen också är nån typ av kött :roll: :lol: )
Min tjej skulle också gärna låna ett rum att :sleep: i om det finns. Tar med egen resesäng.
Irmasmamma skrev:Pax för att ta med fika!! :D
:thumbsup: =D> :-D
Norah :heart: , född 110123, kurad juli 2011
Almin :heart: , född 160521, SM från start
SaraMilana

Inlägg av SaraMilana »

Irmasmamma skrev:Pax för att ta med fika!! :D
Jag trodde nog att du skulle vara snabb på den.. ;) :D =D>

Vi har två sovrum utöver Stellas rum, tvättstugan har det sussats gott i förut och blir vi fler kan ena badrummet agera sovrum. Ute går ju också fint att sova för den som vill!
emu

Inlägg av emu »

Attans att man skulle börja jobba! Låter ju jättetrevligt igen... :-)
:thumbsup:
Nelly f. 28 maj 2011
Irmasmamma

Inlägg av Irmasmamma »

Attans, jag har blivit magsjuk!! :evil: Har spytt halva natten.... Så vet ej om vi kan komma imorrn! :( Visserligen tror jag den värsta stormen blåste över strax efter midnatt, och jag har ju hört att man är smittfri typ ett dygn efter senaste kräkningen, men ni kanske inte vill riskera...? Eller är det två dygn? Nån som har koll? Hittar både och när jag googlar...
Kan ha varit matförgiftning också, men det vet man ju aldrig.
Sen är jag rätt slut i kroppen, så vi får väl se om jag ens orkar i så fall.... :?

Så kanske nån annan vill ansvara för fikat? OM vi kommer så kan jag ju köpa med nåt, men jag pallar inte att baka, så vårt traditionella GI-fika får vi avstå isåfall....

Fy fasen vad tråkigt det här!! :evil:

:heart:
Irma :heart: 111108, SM från 3 veckor.
Olof :heart: 131008, SM från början.
SaraMilana

Inlägg av SaraMilana »

Nej, fy så tråkigt med magsjuka/matförgiftning! Hoppas du piggar på dig snabbt. Om du inte kräks något mer så får du gärna komma för min del, om du orkar förstås.

TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Irmasmamma skrev:Attans, jag har blivit magsjuk!! :evil: Har spytt halva natten.... Så vet ej om vi kan komma imorrn! :( Visserligen tror jag den värsta stormen blåste över strax efter midnatt, och jag har ju hört att man är smittfri typ ett dygn efter senaste kräkningen, men ni kanske inte vill riskera...? Eller är det två dygn? Nån som har koll? Hittar både och när jag googlar...
Kan ha varit matförgiftning också, men det vet man ju aldrig.
Sen är jag rätt slut i kroppen, så vi får väl se om jag ens orkar i så fall.... :?

Så kanske nån annan vill ansvara för fikat? OM vi kommer så kan jag ju köpa med nåt, men jag pallar inte att baka, så vårt traditionella GI-fika får vi avstå isåfall....

Fy fasen vad tråkigt det här!! :evil:

En gissning, vinterkräksjukan. Om det är den smittar man upp till 2 veckor om viruset finns på saker, kläder. Det vanliga är att man smittar om sig själv inom dessa 2 veckor. Så ta det lugnt.

Kram på er! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Tetz

Inlägg av Tetz »

Krya på dig! :heart:

Jag kan fixa fika istället! :D Sannolikheten för att jag bakar själv är inte jättestor, men den finns där :wink: :lol: Då blir det dock inte lågkolhydrat 8-[

Både liten och lite större följer med imorgon, jag tar med mig käk till dem båda :D

Kram kram
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
Norahsmamma
Rådgivare/advisor

Inlägg av Norahsmamma »

Huu, kräkas är inget kul :shock: . Krya på dig! :heart: Om du inte kommer så hoppas jag att vi ses någon annangång.
Tetz skrev:Jag kan fixa fika istället!
=D> :thumbsup:

Kram
Norah :heart: , född 110123, kurad juli 2011
Almin :heart: , född 160521, SM från start
Irmasmamma

Inlägg av Irmasmamma »

Norahsmamma skrev:Huu, kräkas är inget kul :shock: . Krya på dig! :heart: Om du inte kommer så hoppas jag att vi ses någon annangång.
Tack! :heart: Nej, hu, det var jättesynd om mig i natt..... :(
Ja, det hoppas jag med! Fast mest hoppas jag att jag kan komma imorrn! :D
Tetz skrev:Krya på dig! :heart:

Jag kan fixa fika istället!
Tack så mycket! :D Jag får se hur jag känner mig ikväll och imorgon bitti, och bestämmer mig efter det! SMS:ar dig, SaraMilana om hur det blir!

Irma :heart: 111108, SM från 3 veckor.
Olof :heart: 131008, SM från början.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"