hej tjejer!
/LO: Starckars lilla Ivar. Inte skoj att bli så sjuk närman är så liten.
Kommer ihåg att Hannah fick förkylning dag 2 redan på BB! Det var ju lagom skoj att hon var så täppt att hon inte kunde äta.
Hoppas han kryar på sig fort fort och kan busa som vanligt snart!
Lillamia: När jag lärde Hannah att sova sina daglurar (dvs mer än 20 min i stöten

) så vagnade jag henne och nu kan hon sova dem ganska så mycker vart som . Så det har har nog ingen skillnad om du gör det i vagnen och bytar efter ett tag eller inte.
Däremot kan jag säga att de nätter jag har fått buffa Hannah lite lätt så har min rygg tagit stryk. Nu vet jag ju inte hur er spjälsäng ser ut men ja, det kan ju vara skönare för din rygg om du slipper stå böjd hur länge som och buffa mitt i natten.
Johanna: Stackas Havana. NI har verkligen inte haft det lätt måste jag säga.
Förstår vilket dilemma ni sitter i med nattmålen.
Det känns ju konstigt att kura bort det och sen tillåta det ibland kan jag ju tycka. Det om något måste ju göra lillan förvirrad, eller?
Elin N: Gillar din strategi, den kommer jag nog behöva knycka när det är Hannahs tur.
Här hemma har Hannah nu fått för sig att hon inte alls behöver somna om direkt när hon ätit på natten,jäkla busunge!

Men hon halvsover bökandes så jag går och lägger mig ändå! Hon reder ju alltid ut det ändå så varför ska jag stå där inne och glo på henne!?

Mamma behöver sin skönhetsssömn.
Tycker det är så skoj nu för Hannah är verkligen sin egen mat och sov klocka! Exakt kl 9 idag så börjde ungen slokna ihop, och somnade på sekunden när jag lagt henne i vagnen! Vi hoppas detta håller i sig så vi slipper strula!
Igår så var vi på invigning av ett nytt köpcentra här i Malmö. Underbara Hannah sov rätt igenom det, vilket nog var tur, för det var sååå mycket människor där. Helt tomt utanför så vi tänker att ja vi kan ju gå inom, men smockfullt där inne. SÅ vi ville vända i dörren och gå igen men det gick inte, för man fick tydligen bara gå in genom den dörren så vi fick ta barnvagnarna och traska igenom allt för att komma ut. Hannah sov ju så hon märkte nog inte det, men man märkte på min kompis son som var vaken att han blev helt koko av alla intryck!
Ja, vi har ju definitivt lärt oss vår läxa! Inte ta en snabbis på köpcentrat när man är ute och gå em promenaden!!!! Ajabaja!
Idag har vi återigen helt underbart solsken så jag tror nog att det får bli många många promenader idag!
Förrestsen, jag har ett litet problem. Jag kan itne gå ut och gå med Hannah i vagnen när hon ska vara vaken för hon somnar alltid när vi är ute och går.
Så vi är alltid hemma när det är vaken tid.. Är det bara att vänta på att hon bli lite större kankse?
Kram