Kära Fjällan, jag hoppas att allt är väl med dig och Bonzo. Tänker på er alla och skickar varma kramar.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Vilken oväntad uppladdning inför julen det blir för er allihopa. Jag har en bra magkänsla jag med men tippar också på en tidigare Bonzo än mamma räknat med. En liten Jesus-bebi kanske? Vi kan behöva såna i dessa klimathotens och inbördeskrigens tidevarv.
Alla mina varmaste julkramar och hårdast hållna lyckotummar till er alla!
De behöll både mig och Fjällfar över natten för observation Det är långt med 23 mil till BB...
Bebis ok!
Jag bara halvt ok. Mår inge vidare Fick dock fara hem nu, med förhållningsorder och mediciner... åter för koll på torsdag så då blir det långåka av igen. Skriver mer när jag orkar..
Julkram från oss som just nu bara är glada att få vara hemma, tillsammans..
Under hemresan igår vart det plötsligt ett väldans bökande på Bonzo. Och tro på f-n om h*n inte vände sig där och då! Jag fick ta tag i handtaget i biltaket för att hjälpa till med extra svängrum...men runt for lillhjärtat, äntligen
Idag har vi firat pyjamasjul ganska mysigt det med
Varma skånekramar till dig min kära vän. Så skönt att Bonzo tagit sitt förnuft till fånga och vänt sig åt rätt håll. Och så bra att han mår bra och jag håller mina tummar för att även du ska må bättre snart.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Kramar på juldagsmorgon från Nancy. En litet kärleksfullt hyttande finger sändes till Bonzo att hålla sig på plats nu. Pyjamasjul... det tar jag nog nästa år (fast helst utan problem med blodtryck)
You Go Bonzo. Jag skickade ju lite extra energi. SE nu till att han fixerar sig så så blir det underbart!
Puss på dig MOR, ta det lugnt och vila mycket. Ge nu inte så mycket utrymme att "vända sig på"
Massa, massa, massa kramar!!
Tor 2006 BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.