Tinis kackeltråd
Först: Tinis & Fjällmor, vilka helt otroligt fina hemsidor!!!! Fjällmor....jag är väldigt nyfiken på att höra om "ert bryt med konsumptionssamhället"
men misstänker att detta ämne redan avhandlats i tidigare trådar??? Kanske kan länka? Jättenyfiken
!
Kram
Så himla bra sagt! Kan bara instämmaLycka till Tinis! Du är en inspirationskälla och jag blir glad ända in i hjärtat när jag tänker på dig.
Kram
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
Hej!
Vilka otroligt fina sidor, Tinis och Fjällmor! Jag är mycket imponerad. Otroligt inspirerande båda två. =D>
Vad roligt att du redan har så stor efterfrågan att en kurs redan är full, Tinis. Hur många tar du emot per kurs? Jag tror du kommer att hjälpa många, många med dina kurser och kurningar framöver.
Nu är min uppkoppling hur långsam som helst så jag får titta på alla härliga kort lite senare. Jag längtar redan!
Vilka kloka, duktiga människor det finns här! Det vet jag förstås redan sen länge, men jag upphör aldrig riktigt att förundras över hur fantastiskt det här forumet är.
{|=
Vilka otroligt fina sidor, Tinis och Fjällmor! Jag är mycket imponerad. Otroligt inspirerande båda två. =D>
Vad roligt att du redan har så stor efterfrågan att en kurs redan är full, Tinis. Hur många tar du emot per kurs? Jag tror du kommer att hjälpa många, många med dina kurser och kurningar framöver.
Nu är min uppkoppling hur långsam som helst så jag får titta på alla härliga kort lite senare. Jag längtar redan!
Vilka kloka, duktiga människor det finns här! Det vet jag förstås redan sen länge, men jag upphör aldrig riktigt att förundras över hur fantastiskt det här forumet är.
Mamma till lilla prinsessan, 17 Februari 2005 och lilla prinsen, 27 Juli 2007. Har följt standardmodellen från start med båda.
-
Gäst
Tack igen för härlig stöttning! Ut med sidan nu då ilindstrom
! inte vänta på perfektion. Jag har massor jag vill lägga till, förändra, förbättra. Men det kommer tid till det också...
Krümel: Aktiva småbarnsföräldrar (barn 1-4 år), som jag kör ikväll, har jag i grupper om 8 st max. SHN-kurserna, som inte är återkommande grupper har jag tänkt kan vara lite större: Kanske 10-15. Men även är nog runt 10 att föredra så att man kan vara personlig med deltagarna och svåra på allas funderingar.
Och ikväll skickar vi lite kärlek och pepp till vår KajsaIE som håller i en temakväll om barn och sömn. Med en bvc-sköterska på plats. Det ni!
Heja Kajan! Du är sååååå bra!!!

Krümel: Aktiva småbarnsföräldrar (barn 1-4 år), som jag kör ikväll, har jag i grupper om 8 st max. SHN-kurserna, som inte är återkommande grupper har jag tänkt kan vara lite större: Kanske 10-15. Men även är nog runt 10 att föredra så att man kan vara personlig med deltagarna och svåra på allas funderingar.
Och ikväll skickar vi lite kärlek och pepp till vår KajsaIE som håller i en temakväll om barn och sömn. Med en bvc-sköterska på plats. Det ni!
Heja Kajan! Du är sååååå bra!!!
Heja, heja \:D/ =D>
Kommer gå urbra!!! Väntar med spänning på update
Kram
Kram
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
-
Fjällfolket
-
ilindstrom
Tack tinis jag lovar att den kommer nästa vecka men nu har jag ganska mycket för mig. En hel kurning torsdag och fredag. Sedan har jag en läggning jag ska vara med på, på lördag. Kyrkan är intresserad av en föreläsning som jag börjar fundera över. Nu börjar allt bli verkligt och jag känner mig omtummlad, nervös och faktiskt lite rädd. Herregud jag är egen företagare med allt vad det innebär. Jag som alltid vill ha trygghet, men nu har jag frihet och får arbeta med det jag brinner för, vilken kick. \:D/Tinis skrev: Ut med sidan nu då ilindstrom! inte vänta på perfektion. Jag har massor jag vill lägga till, förändra, förbättra. Men det kommer tid till det också...
Vet att det kommer gå super för KajsaIE ikväll. Något annat finns inte på kartan.
Blev mest geo idag. Lovar att bättra mig till en annan gång.
kramar till alla
Ida
-
Fjällfolket
-
ilindstrom
Kram Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067