Tinis kackeltråd

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Låter helt proffsigt med den föreläsningen! Härligt att du började med safarin, det gör ju att man vill veta mer tycker jag :D
Mamma till solstrålen Elsa :heart: född okt -07
och livsnjutaren Ellen :heart: född april -11
kiki

Inlägg av kiki »

:cry: Här är det sjukstuga :cry: i morse ylade Mio 20 minuter 7, jag gav en påminnelse ramsa och hon tystnade i några minuter för att yla igång igen en ramsa till hjälpte inte :cry: Jag störtade in, tände lampan och frågade förvånat vad det var frågan om :shock: du ska ju sova tills pappa kommer, då la hon sig genast tillrätta och blev tyst :lol: och tyst var hon tills pappan väckte 10 över 7. FEBER 38,5, så nu har alla morgonTVprogram avverkats och hon gick ut i köket för att fixa frukost då kräktes hon :cry: tillbaka till tv-soffan. Efter ytterligare en timme TV tycktes det som om lite rita i fina målarboken på rummet var en god idé, 5 minuter sen illamående, tillbaka till TV-soffan, kräktes lite, la sig tillrätta och somnade. Lillskruttis. :heart:

Kramar Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Kiki: Huuu stackars Mio. Inte kul att vara sjuk och magsjuka är väl bland det värsta!

Hos oss är det gnälligt värre för två framtänder är påväg på pluttan. Men annars allting bra. Vi försov oss både lördag och söndag (hmm får börja ställa klockan :oops: ). Lördag fick hon sova en halvtimme extra och idag ca en kvart. Men hon sov så gott alla lurar ändå så kanske att hon behöver mycket sömn nu när gaddarna krånglar. :roll:

Det har regnat och blåst hela dagen så vi trotsade och gick inte ut idag alls :shock: [-( . Hade dock fullt upp med tvättning och storstädning och byte av gardiner. :) Städning med hela familjen! :wink:

Hoppas ni andra haft en trevlig helg.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej!

Jag hade skrivt ett jättelångt inlägg som jag lyckades trycka bort!!! :shock: Hur fumlig är man då???

Så nu blir det en blek kopia här:

Blomman! Så underbart! :lol: Jag måste genast skärpa mig och bli lite mer intressant...

Kiki, menar du att kräket är här redan???!!! Stackars lilla Mio! :shock: Jag har väl berättat att jag är spyfobiker? Usch, jag borde jobba med det... Men hur?! Min lille son är bara hes och det är så himla gulligt. Visst är hesa barn ursött! Går här och väser lite sötisen... :heart:

Lilla dottern har börjat prata massor. Igår slog hon oss med häpnad när hon plockade upp en liten röd sak med svarta prickar från golvet och utbrast: Titta! Pyttepida! Jag höll på att dö av kärlek! :heart: :roll:
Senast redigerad av Gäst den sön 15 mar 2009, 11:34, redigerad totalt 1 gånger.
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Titta! Pyttepida!
Åååå vad sött!!! :heart:

Angående fobier, 5 min för att få bort min spindelfobi vore ju något! :shock: :D
kiki

Inlägg av kiki »

:lol: Pyttepida, gud så gylligt :heart: :heart: :heart:

Nä jag tror inte det är någon kräksjuka, hon har hög feber och kräktes nog av överansträngning :shock: hon gick ju till köket för att hjälpa pappa med frukosten. Hon sov en timme på fm, sen sov hon 3 timmar och väcktes vid kvart över 4. Lite alvedon vid halv 6 då fick hon i sig lite välling, en kall rå blodpuddingskiva, en fiskbulle och en halv mandarin :lol: kl 19 sa hon -aaa oa, det betyder -jaa sova :lol: ska kolla henne om en stund och kanske peta in en supp, vi får se.

Kram Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nu är det dags! Jag kastar mig över kanten. Och jag gör det NU!

www.selse.se

:D :oops: 8-[
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:heart: Åh, Tinis,jag blir alldeles rörd... Helt otroligt bra, jag är mycket djupt impad! Så tydligt, med både innehåll och priser (det är jätteviktigt tror jag!) och vad KUL att du fått skriva fullbokad :D :!:

Det är så tydligt att det här är helt rätt för dig, tänk om jag bodde närmare och fick ta del av det hela irl!

Mina allra varmaste lyckönskningar, och supergrattis till en kalasfin sida!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Gäst

Inlägg av Gäst »

TACK! :D :heart:

Det ska till lite blogg och annat kul också, men nu sparkade maken mig rejält i rumpan här: INTE vänta på perfektion.

Nä, just det... :roll: :D
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Tinis skrev:TACK! :D :heart:

Det ska till lite blogg och annat kul också, men nu sparkade maken mig rejält i rumpan här: INTE vänta på perfektion.

Nä, just det... :roll: :D
inte...?

Måste man...?

ok, då... min är också ute - men inte klar.

fjallmor.se

8-[ :oops:

/Fjällmor
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

citerar mig själv... :roll:
Fjällfolket skrev:ok... nu är första sidan ute

Inte klar!

Men den är där...

fjallmor.se

8-[ :oops:

Det är tänkt att sidan ska växa med mig, ju friskare jag blir (för det blir jag ju, eller hur?!) desto mer verksamhet...

Kanske vågar jag göra en Tinis? :wink:

/Fjällmor
Jannika

Inlägg av Jannika »

Tinis och Fjällan, VILKA SIDOR! Jag är impad, verkligen. :shock: :thumbsup: Klart du ska starta eget Fjällan!

kiki, hoppas Mio mår bättre. :heart:

Och kram till alla andra i tråden också. :D

Jannika
kvacke

Inlägg av kvacke »

Fjällmor och Tinis - Vilka fina sidor ni har gjort!! Är verkligen imponerad.

Lycka till Tinis! :D Du är en inspirationskälla och jag blir glad ända in i hjärtat när jag tänker på dig. :heart:
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
Stilla

Inlägg av Stilla »

:D Heja Tinis! sa jag visst en annan dag, nu säger jag det igen!
Och Fjällmor, dig har jag grattat i din egen tråd, men gör det gärna igen här!
Djupt impad av er båda!
Lycka till med allt i fortsättningen!
:heart: Stilla
:heart: Lilla s och Stora S :heart:
ilindstrom

Inlägg av ilindstrom »

Fjällmor och tinis vilka fina sidor ni skapat. Bra jobbat. =D>

Kanske skulle jag lägga ut min egen snart? Men den är inte riktigt klar ännu för att visas för omvärlden tror jag. :wink:

hälsningar :heart:
Ida
Storbus :heart: -02
Mellanbus :heart: -04
Lillbus :heart: -07

www.sovgott.net
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"