Idol 2008

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

TorpSara skrev:Men DET trodde jag nog inte... :shock:
Men det gjorde jag :wink: :lol:
Och helt rätt, om jag får tycka.

Anna är bra om hon börjar vara ANNA och inte försöker vara nån anna(n)!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
K-ina

Inlägg av K-ina »

Är litet extra nördig idag så jag kollade på Tv 4+ också...
Nästa veckas tema: Gospel
Gästjury: Carola
Vad ska man tro?
Just nu känner jag att jag saknar Loulou! Jag gillar ju gospel. Det känns som om det blir Alice och Kevin som verkligen kommer att fixa det. Johan???

Annars har jag :heart: Johan :heart: att tacka för en trevlig kväll. Axel och mamma lyssnade på Cure så kvällen blev alldeles för sen för en åttaåring!
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Gäst

Inlägg av Gäst »

Gospel? :lol: åh gud. Tycker synd om vissa... 8)

Nu ni. Jag förstår INTE hur en person som tappar både text och tonart KAN vara kvar i tävlingen ALLS. men, men, som någon sade, barnbidraget kom ju igår och 14-åringarna fick mobilerna fulla... :roll: Stackars Anna. Med den rösten behövde hon absolut inte åka!

Annars håller jag med. Lite småtråkigt var det överlag - Robin överraskar gång efter gång positivt, men mig underhåller han inte. :roll: Alice var en tråkig överraskning, men jag vill absolut ha henne där. Sedan kommer Kevin och tar över showen med sin låt numer två, och nånstans emellan eller efter eller när det nu var har vi en låt till av Gosseson. :roll: Jag är rädd för att han tar hem hela allt fast han inte fixar flera av temorna och inte kan sjunga mer än på ett sätt. :roll: Kärleken är stark när man är 14 och älskar på håll... :roll:
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Jag har fått en ny idol som legat och pyrt nu för 4,e veckan :D
Ja, Robin är det!!
Och jag som inte ens har lagt märke till honom innan :roll:

/ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

Wiskey Torp!? :shock:

Visst är det vår sjalochtaliban-Jocke som gnuggar på guran. :lol: Jag efterlyste ju en dam till honom i nån IDOL-tråd nångång men det behövs inte längre. Jag hoppas vi får tillfälle att träffa nya underverket på bröllopet. Hon måste vara nåt särskilt för han är inte lätt att hinna få på kroken den gode Joakim. :wink:

Jag tror verkligheten kom ifatt lilla Alice när hon fick åka hem i veckan. Hennes farmor har ju nyss dött, en person som jag vet var väldigt viktig för henne. :( 16 år och lite hemlängtan på det så... Men den brudens lägstanivå är vääääldigt hög.

Minns ni att jag tippade Kevin och Alice till final? 8) Tycker att det börjar likna nåt, jag. Vill bara påminna om att jag OCKSÅ tippade förra årets vinnare redan FRÅN BÖRJAN. Hrmhrm. Självgod? Jag? Typ. :lol:

Johan hade fått åka för mig, han klarar sig så bra ändå och behöver inte en vinst, det skulle bara sabba hans wildandcrazy-image. Robin var jaha? igår. Jag och juryn är sällan överrens nuförtiden. :roll: Anna trist så klockorna stannar men ändå tråkigt att tjejerna åker så fort och oförtjänt. Kevin studsboll bra.

Puss från oraklet på Pliggvägen... :wink:
Nancy

Inlägg av Nancy »

Jannika skrev:Puss från oraklet på Pliggvägen... :wink:
Nä, jag skall inte ge mig in i såna här trevliga trådar och sen inte orka fullfölja. Kunde bara inte motstå det underbart självgoda oraklet från Pliggvägen... :wink: :P 8) :heart: :lol:

Självgod förresten, hade det varit JAG så hade jag hyllat min förträfflighet i än större bokstäver O:)

Nancy tycker lite smått:

Johan P: Har det där magiska intresseväckande men måste passa sig så myten inte blir större än mannen höll jag på att säga men menade pojken :wink:

Alice: Snälla rara, please, kan nån förklara tösens storhet, vad är det jag inte ser :shock: :?:

Anna: :sleep:

Kevin: Riktigt äckligt sliskig i första låten men attans vad bra i andra =D> Förlät (nästan) första numrets outhärdliga klichésörja.

Robin: Jättefin röst men så trist så ..... så trist så..... nä jag hittar inga ord. Fast han är himla snygg i vit skjorta och jeans :P O:)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hallojsan :D :!:

Kollar ni på Idol ikväll, eller håller alla på med jylpyntande (e ni inte KLARA :wink: :lol: :?: ).

So far, vad tycker ni?

Alltså, Kevin är ju säker som alltid, men jag tycker han är så radiostyrd och småtrist :? men Alice är bra :D Och John, särskilt andra låten! Men Robin - snaaark :sleep:

Vem åker?

Robin, om ni frågar mig.
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

miar70 skrev: Och John
John :roll: JOHAN såklart :wink:
Lingontuva

Inlägg av Lingontuva »

Jag är här! Och tycker som vanligt tvärtom! Kevin och Robin är bäst i kväll!!
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Jag gillar dig ändå, raraste Lingontuva :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:lol: :lol: :lol:

Jahaaa... så det är det som krävs :?:

14 - åringar som havererar på scen för att jag skall fatta? :P

JamenOKEJdå! 8) Idag var det ju inte så pjåkigt. Och det är ändå 14 - åringarna som köper skivorna. För min del får han gärna vinna hela klabbet - dvs komma tvåa. Då dåh. 8) :lol:

Och så di andra:

Kevin: super duktigt som vanligt :!:

Alice: jojo. Okej. Bra. Jag köper.

Robin: skittrist, som vanligt.

Åker: Robin.
Lingontuva

Inlägg av Lingontuva »

Äntligen! Och förlåt alla Palm-fans men jag tyckte faktiskt han skulle åka idag... Kul att Robin växer så för varje vecka!

Nu natti natti! (gillar dig oxå Mia! :heart: )

Kram
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:-s Hmm... mutter, mutter... hmmpf... [-X

Så snöpligt förvånad jag blev här på morgonkvisten (jag var så trött så jag missade röstningen igår) för jag såg faktiskt Johan och Kevin i final i globen framför mig.
Men okej då, den bredden som en Idolartist ska ha, kanske inte Johan har. Fast jag tror ändå han blir en äkta star vad det lider :D :!:

Nu tippar jag Kevin (halvsuck) i final, och det måste bli med Alice. Men Kevin vinner (halvsuck igen).
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Hoppas att det blir Alice som åker nåsta gång.Tycker hon har så tunn röst.
Vill ha Kevin som etta och Robin som tvåa :D
Förlåt Mia,men äntligen åkte Johan ut. :wink:
/ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
Lingontuva

Inlägg av Lingontuva »

ulrikaj vi är helt överens :lol: Men Mia, se det så här! Det går ju aldrig särskilt bra för den som vinner EFTER tävlingen! Så förmodligen kommer Johan ändå att bli en större stjärna än Kevin (som förstås vinner...)
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"