Ja, alltså, darlingen hade frågat om han ville laga lite mat med honom och Nella men han höll på med nåt i lekstugan och ville inte komma in just då. Darlingen hade då sagt att han fick vara ute en stund till innan han skulle komma in. På den "stunden" hann Milo tycka att det var orättvist att han inte fick följa med till affären och begav sig helt sonika iväg för att sluta upp. Tror jag. Det var inte riktigt läge att utveckla det där när det hände och efteråt minns han inte riktigt hur han tänkte enligt honom själv. Vi bor precis vid järnvägsövergången och sen är det ett par hundra m bara till affären. Så även om Milo hade stått mitt på spåret så hade vi hunnit tillbaka och hittat honom om inte tanten varit i närheten. Jag kan ju tillägga att vi aldrig haft en enda "rymning" whatsoever härifrån från nåt barn varken före eller efter den här incidenten. Det är bara hönsen som rymmer för jämnan. Vi har högt staket runt hela gården och grindar för bilparkeringen och entrén (som barnen kan öppna men inte gör). Ibland vill barnen cykla på gatan utanför men då är alltid en vuxen med så de skulle inte ens överväga att göra det utan att fråga först.blomman skrev:Jannika, sånt där med järnvägar är ju hur otäckt som helst! Hu.. skönt det gick bra. Skulle han gå efter er eller var han bara ute på strövtåg?
Jag tror helt enkelt att Milo inte förstod varför alla utom HAN skulle till affären (pappa och Nella var inne och räknades liksom inte), vi gör ju jämt allt ihop annars.
Gärna för mig! Jag vågar mig inte på Annas Medtag-Barn-Camp för jag tvivlar på att mina skulle sova i massgrupp på Logen med fjösig mörkläggning a la tunn plastsäck mitt i sommarljuset. Jag tänker inte ens chansa, haha!LO skrev:Åh vad jag längtar efter er allihopnär jag läser vad ni skriver. Vore kul att kunna träffas allihop på ett galet läger, men det blev inte så iår i alla fall. Inte för mig.
Men mest väntar jag på att han ska bajsa. Det är längesedan nu - många dagar... Han får ju en del ersättning, så jag funderar på om allt är som det ska. Men han klagar ju inte heller, så det borde inte vara katastrof...
En fördel med regnet är att hönsen håller sig inne och bajsar på utsatt plats. Det tackar vi för.
Roliga Disa då! Värsta bajs-ekvilibristen. Det ÄR kul att prata om bajs, det går inte att komma ifrån. Jag har jättesvårt att hålla mig för skratt när de där sköna bajsfixerade tre-åringarna drar igång.
Och darlingens "kollega" Fredrik Sträng som spelar hjälte och nästan dör uppe på K2!
Susanne* är du blond? Hade jag inte gissat. Mörk, kort, kurvig och långt hår står på min lista, haha!
Livia är fint, miar70. Men det är MÅNGA fler variabler som ska passa än bara förstabokstaven...
Näe, nu kommer min polare med barn och ska tillbringa em här hos oss så jag ska fixa lite mellis till alla.
Puss! Jannika