Jättegoa ungar, såklart, annat fanns ju inte att vänta sig!
Och vilka goa kinder hon har, lilla Nella - påminner om mina ungar
Jepp, jag frågade honom och visst var det hanJannika skrev:Vi har, som miar70, en Chevrolet Transport som jag bestämt tom tror att det var Mias Filip som tipsade mig om då för länge sedan när vi var i bilköpartagen!
Åh, en sån liten ordningspolis hon är, LeiaNancy skrev:Leia och Lussi kryper runt och hamnar i hallen där dammsugaren tillfälligt är parkerad. Innan Lussi ens hunnit dit sätter sig Leia i vägen och ropar med uppfordrande röst: "Nej Nussi, det är ingen leksak, du är alldeles för liten, bort med dig, det är ingen leksak, det är en dammsugare". Kan ju tillägga att vare sig maken eller jag har någonsin hindrat Lussi från att undersöka dammsugaren...
miar70 skrev: Åh, en sån liten ordningspolis hon är, LeiaJag har också små ordningspoliser, både Oline och Alice har fullt sjå att fostra Frida :lol
Men SÅKLART får du fråga hur jag mår! I sann kafferepsanda avverkar vi väl det mesta, eller hurNancy skrev:(är det ok om jag frågar i denna tråd hur du mår eller vill du hellre ta det i din tråd)
Haha!miar70 skrev:Mamma, VET du att Paula har en kille som är sjutton år!!!
(Lillasyster Paula är (snart) 14.)
Jaaa säger jag vad menar du med det då?
Men MAMMA, bryr du dig inte - han är ju alldeles för GAMMAL
säger hon och ser uppriktigt förfärad ut!
Hmmm... att Rebecka själv har en pojkvän som är nyss fyllda 19 och fäljdaktligen FYRA år äldre än henne, och Paulas kille "bara" är tre år äldre än vad hon är - det hade hon tydligen glömt