Tinis kackeltråd

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Kalaskakan

Inlägg av Kalaskakan »

Stäääädat och Klimp han hjälpte till. Guuu' så söt han är, dels kutar han ifrån dammsugaren och dels kutar han mot den. Moppningen är bäst, idag fick han en alldeles egen och moppade hjärnet :lol:
Har kommit på att maken är Lekfarbrorn och jag är Aktivitetstanten, en rätt bra kombo.

Tinis jag frågar det motsatta :roll: :shock: Hur kan man inte vilja spy när man mår som mest illa? Det är sån lättnad efteråt ju! Sån däringa relieeeve; jag riktigt känner hur allt lättar. Deal här nu, jag går sykurs hos dig och du går kräkskurs hos mig :thumbsup:

Stilla, rakt på sak, cunt betyder fi**a. F'låt men *fniss*.. vad ÄR det för folk som har sådan dekal på sin bil?? Jag blir full i skratt, det ger mig ett så.. skumt intryck helt enkelt 8)
Men du, starkt av dig att gå språkkurs ju! Gudarna skall veta att det skulle mucho till innan jag frivilligt gick en matematikkurs eller fysikkurs.. ugha, nej inte min grej.

Nu ligger jag och flåsar på soffan, först en tallrik youghurt och sen en tallrik nudlar :lol: Smulan är liten liten liten än men Smulan begär skumma grejer!
Kalaskakan

Inlägg av Kalaskakan »

..alltså ** där uppe skall ersättas av tt.
Översättningen fullbordad :P
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kalaskakan skrev:..alltså ** där uppe skall ersättas av tt.
Nähääääää? :shock:
Sussi

Inlägg av Sussi »

Hej alla kackelackor! :D

Jisses vad ni babblar, nu tänker jag inte kommentera nånting, för då missar jag säkert nåt ;)

Idag har jag ringt och bokat mammografitid! Får komma om precis en månad. På tal om liten byst så har jag en minimal, men det funkar, även om det gör lite ont och nästan känns som om de ska lossna :lol: men det är ju gjort på nolltid, så det är ingen fara!

Vi har ätit tacosgratäng ikväll, gud vad det är gott!! Och nu sitter jag och smuttar på en cider :) Solen tittar fram efter en dag med ÖSregn, kan det bli bättre :D
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Sussi

Inlägg av Sussi »

Och så glömde jag ju att säga ett extra HEJ till Kalaskakan, och grattis till kaksmulan! :D
Kalaskakan

Inlägg av Kalaskakan »

Tinis skrev:
\:D/ :lol:

Hej Sussi och tack :heart:!
Åh kära du, smutta lite på cidern för mig med ty nu blev jag sugen enbart för att det är tabu. Jag kan kontra med lite KaramellKungens godis lite senare :wink: Men sol vet jag inte vad det är, här är det ännu grått.
Stilla

Inlägg av Stilla »

Kalaskakan skrev:
Tinis skrev:
\:D/ :lol:
Jisses!!! Ja, vad som stod på den där bildekalen var "Jesus is a ****". Det kanske ska föreställa roligt.

Nej, det är inte en språkkurs, det är en annan kurs som kommer att hållas på engelska. Så då gör det ju mindre om man babblar lite taffligt, alltså. Då vet jag i alla fall vilket ord jag INTE ska använda!!!
Tack för upplysningen!

Och tack för alla lugnande ord om mammografi. Min mamma sa, att har man fött barn så var ju den lilla smärtan (vid mammografin) inget att oroa sig för.
Stilla
Kalaskakan

Inlägg av Kalaskakan »

Stilla skrev:

Jisses!!! Ja, vad som stod på den där bildekalen var "Jesus is a ****". Det kanske ska föreställa roligt.
Hmmm... :-k vi kan alltså då dra slutsattsen att bilägaren INTE var krsiten då :idea: :D
Stilla

Inlägg av Stilla »

:-k :lol:
Det är däremot jag! :lol:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Stilla, då får du läsa början av den här tråden. Där diskuterade jag min uppväxt i en frikyrkobygd. Bl a... :wink: Berätta mer! Är du med i något speciellt samfund?

Här ska inte kacklas så mycket ikväll, vänner. I morgon åker jag till mina föräldrar ett par dagar så jag ska ägna mig åt mannen i mitt liv.

MEN jag måste berätta att lille Ögonsten har genomfört sina två simskoleveckor med bravur. Idag tog han Baddaren! Goa unge! :D

Nähäpp - mot tandborstningen! (ett begrepp du måste lära dig, Stilla! :wink: ) :lol:
Stilla

Inlägg av Stilla »

:D Borstade tänderna igår! 8)
cissii

Inlägg av cissii »

Hej på er!

Mammografi talas det om. Det har jag varit på bara en gång än så länge, eftersom jag upptäckte en knöl i mitt bröst. Det var en ganska skum upplevelse. Jag har ju alltså såna bröst som sitter "fast" på kroppen, små små stackare. Hur dom lyckades komma in i utplattningsmaskinen är ett under. Jag stod där och tittade med panikartad blick mot dörren, men jag kunde ju inte fly eftersom jag satt fast. Skulle nog vara enklare att göra det nu, efter ammningen är mina bröst med två skinnpåsar. (Intressant va?? :roll: :wink: )

Jag är mest trött idag. Skulle hjälpa en kompis att flyttpacka igår, efter att en låda blivit packad så hittade hon en flaska vin. Som snabbt slank ner, vad gör man inte för att slippa packa lixom. Sen fortsatte det i den stilen. Och sen upp och jobba idag. Jäkla vin alltså. Kvinnofälla :D

Ååh Tinis, har han tagit Baddaren? Vad ska man göra för det? Funderade på det härromdagen. Det var det enda märke jag hade på min märkessköld när jag var lite. Plus några från Skogsmulle då.
Celeste 061208 :heart: -
Världens Bästa Barn
Sussi

Inlägg av Sussi »

Glömde ju säga hej och välkommen till Stilla också!

Heja Henning, vilken baddare du är! ;) :D :heart: Ha så trevligt hos föräldrarna Tinis. Och du - snart ses vi ;)

Kalaskakan, Karamellkungen går inte av för hackor, han heller ;)
kiki

Inlägg av kiki »

Stilla skrev::D Borstade tänderna igår! 8)
:heart: :heart: :heart: Du lär dig fort Stilla :lol:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jaha du Stilla, den hade du redan snappat upp! :lol:

Nu FÅR jag inte sitta här och förstöra munhygienen ikväl också 8) .

Men Baddaren: Flyta med ansiktet i vattnet och platta i händerna, doppa huvudet 5 ggr, koka kaffe, hoppa från kanten. (Tror jag)

JA, snart ses vi! Så overkligt! Tänk så många tankar som delats, intima detaljer som berättats, kramar som utdelats. Utan att ens ha ett ansikte. Märkligt egentligen...

Kramar!
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"