Torsmamma, Ilindström och jag önskade att jag hinner träffa Kattklo också.. men man vet hur fort tiden går!kiki skrev:Å Blomman ha en trevlig semesterska du träffa någon stockholmare när du är här
![]()
Men jag kommer igen!
Kram!
Jag lovar att skvallra mer när jag är igång. Det hela är för löst för att jag ska våga gå in på detaljer över nätet såhär. Men jo, jag har gått ledarkursen, men bara för 1-4 år. Den var bra och jag fick också många aha-upplevelser. Men på vissa plan var det lite tunt och i tanken fyllde jag på med Barnaboken en hel del...Tinis: är så nyfiken på dina planer på Aktivt föräldraskap och SHN coaching. Du hade gått ledarkursen eller hur?! Hur vvar den? För mig var det en aha-upplevelse att gå "vanliga" kursen.
Ottilia skrev:Tinis: No comments... You sucker... Liiite brådmoget??? Själv sydde jag en skinnväska i lappteknik, men det ledde till en fyra. Så nu har vi korat vinnaren... Tinis!!!!
Kiki skrev:Tinis jag tror jag behöver dig i mitt liv, kan du inte sälja det där nyrenoverade huset och flytta lite närmare
WOW!!! DUBBELWOW! Sånt här gillar jag. Starkt blomman!blomman skrev:Vi har gått igenom våra dåliga sidor och dragit fram allt skräp. Pestigt att inse hur man är, men lärorikt och skönt på samma gång. Jag är ganska hård av mig, när jag känner mig trängd, och har en förmåga att platta till folk i diskussioner, då jag gärna använder mig av tunga vetenskapliga ord bara för att få tyst på folk.. men nu har jag insett hur mycket roligare det är att backa lite, för då lär jag mig mer av diskussionerna istället för att vinna dem! Men shit, vad jobbigt det var att erkänna det för sig själv!