SHN-kurs i Gastsjön augusti 2008
-
Gäst
Tusen tack!
Skall göra
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
Hej TinasDag!
Ville oxå säga hej eftersom vi nästan är grannar (om man räknar bort buss 20 resan från Hisingen till Frölunda ivf..
)
Ska bli roligt att träffa er båda!
Jag ingår ju i matplaneringsteamet, så skulle du ha några allergier eller speciell diet, så släng iväg ett pm till mig bara.
Kram Cecilia
Ville oxå säga hej eftersom vi nästan är grannar (om man räknar bort buss 20 resan från Hisingen till Frölunda ivf..
Ska bli roligt att träffa er båda!
Jag ingår ju i matplaneringsteamet, så skulle du ha några allergier eller speciell diet, så släng iväg ett pm till mig bara.
Kram Cecilia
Celeste 061208
-
Världens Bästa Barn
Världens Bästa Barn
Jag är jättetaggad inför resan (lite nervös oxå...
Är det nån mer som flyger?
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
-
ilindstrom
Jannika, det som jag ska göra är att sammanställa hur och när alla kommer till Anna. Om ett tag kommer jag sitta och kolla igenom hela tråden för att se hur folk ska åka, vissa har skickat PM och då blir det ju ännu lite enklare. Så PM:a gärna om du vill \:D/
TinasDag, jag var kurmamma förra året och man blir otroligt varmt välkomnad. Jag tyckte det kändes tryggt att lämna över Emil i kurarnas ömma händer. Och vilket resultat sen =D>
Kram Emma
TinasDag, jag var kurmamma förra året och man blir otroligt varmt välkomnad. Jag tyckte det kändes tryggt att lämna över Emil i kurarnas ömma händer. Och vilket resultat sen =D>
Kram Emma
Adresser vill jag ha! Några har redan PM:at mig så ni som inte redan kan göra det när ni så önskar.
TInasDag: du behöver inte hjälpa till med matlagningen, du ska ju ta hand om din lille på dagarna och kommer ha fullt upp kan jag lova. Ska bli roligt att ses.
Kram Susan
TInasDag: du behöver inte hjälpa till med matlagningen, du ska ju ta hand om din lille på dagarna och kommer ha fullt upp kan jag lova. Ska bli roligt att ses.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Jag lägger mig i lite... Detta kanske är självklart och redan planerats, men jag säger det ändå.
Mammor med kurbarn!
Läs på om kuren ordentligt i förväg, så ni vet vad som kommer att ske med era små i Jämtlandsskogarna. Ni ska ta hand om barnen på dagarna. Det kommer givetvis att finnas hjälp till det, men kursdeltagarna och de erfarna kurarna är vakna på nätterna, så det sovs ju lite då också.
Till kurledare och kurare!
Hör med era mammor. Har de koll på läget? Behöver de hjälp och stöd i hur de ska sköta dagen? Är det något de inte förstått när det gäller kuren eller detaljer av den?
Och Anna - värdinna!
Njut av dina diplomater och diplomerade! De tar hand om saker och ting! Du ska vara där och mysa lite med de små. Ok, kanske svara på en och annan fråga då då

Och det viktigaste av allt! Ha det BRA! Ta hand om varandra! Jag saknar er redan och skulle gärna vara på plats (eller nä, jag är gärna hemma och snusar nyfödd i nacken).
/LO
Mammor med kurbarn!
Läs på om kuren ordentligt i förväg, så ni vet vad som kommer att ske med era små i Jämtlandsskogarna. Ni ska ta hand om barnen på dagarna. Det kommer givetvis att finnas hjälp till det, men kursdeltagarna och de erfarna kurarna är vakna på nätterna, så det sovs ju lite då också.
Till kurledare och kurare!
Hör med era mammor. Har de koll på läget? Behöver de hjälp och stöd i hur de ska sköta dagen? Är det något de inte förstått när det gäller kuren eller detaljer av den?
Och Anna - värdinna!
Njut av dina diplomater och diplomerade! De tar hand om saker och ting! Du ska vara där och mysa lite med de små. Ok, kanske svara på en och annan fråga då då
Och det viktigaste av allt! Ha det BRA! Ta hand om varandra! Jag saknar er redan och skulle gärna vara på plats (eller nä, jag är gärna hemma och snusar nyfödd i nacken).
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
I år har vi ju också planerat in ett starkare omhändertagande av kurmammorna på dagarna - miar 70 blir dagkurledare med min assistans
Och tack för dina briljanta små finputsningar på forumrubrikerna - otroligt att du ger dig på sådant jobb när du har den där lilla snusnacken alldeles färsk
Puss på lilla näsan, tack \:D/
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Så, nu har jag pm:at alla med ett vackert standardbrev
om matpeng och mitt kontonummer!
Är det nån som inte fått pm så hojta till, är ni snälla, jag KAN ha missat någon!
Det är absolut ingen panik, men förra året blev det lite väl stressigt så jag tänker att det är bättre att vara ute i tid!
Ni får hemskt gärna pm:a mig när ni satt in pengarna, så kan jag bocka av på min lilla lista
!
Längtar...
Är det nån som inte fått pm så hojta till, är ni snälla, jag KAN ha missat någon!
Det är absolut ingen panik, men förra året blev det lite väl stressigt så jag tänker att det är bättre att vara ute i tid!
Ni får hemskt gärna pm:a mig när ni satt in pengarna, så kan jag bocka av på min lilla lista
Längtar...
-
Gäst