Nä, Ewa, det var det dummaste! Då hade jag definitivt också gett upp. Jag var ju så nära även med en klok och duktig simfröken. Fast lite trött blir jag på att det ska vara så in i bängen uppstyrt. Man gör en grej och så ska ALLA barn göra det i rad. En och en. Med 11 ungar i gruppen blir det för mycket väntetid och dom blir kalla och ofokuserade. Det hade man nog kunnat göra smartare.
Gotlandsmamma skrev:
Men jag undrade bara lite, kl 19 är simskolan, det var värst vad sent det var då...he he...han är inte trött då?
18:45-19:15 är det (och nära där vi bor). Jo, lite sent är det. Men egentligen en bra tid nu när kvällen är förskjuten lite.
Gotlandsmamma skrev:då kommer Caesar och klappar mig på rumpan och säger
mozzarellaost och skrattar...hallå?!

Jag dööööör!

Det var det roligaste!
Men du, Gottis, är det sant??? Får man inte dricka vin på allmän plats. Hade jag ingen aning om, syndare som jag är 8)
Kiki skrev:Här hemma är tv-n trasig, igen innan vi åkte så hälde jag en kopp kaffe i den och nu är den trasig. Jag är ju rätt glad för det är en stor 32 tum tjocktv och maken skulle aldrig köpa ny tv så länge vi har en som funkar.

Anar man en viss baktanke med det kaffespillet, eller???
kiki skrev:Men hejja Henning och vilka otroliga råd du fått Tinis. Kan du inte klistra över alltihop som handlar om simskolan i en egen tråd om någon annan behöver någon gång
Tja, kanske det...
Sussi skrev:Vi har haft fredagsmys och sen fastnade jag framför symaskinen Gud, vad kul det var att sy igen! I morgon ska jag ut och leta fina tyger på loppis.
That's my girl! Och därmed försvann den sista gnuttan tid som inte var uppbokad

. Maken är lite sur över att han kommer så långt ner på viktighetsskalan, efter huset, barnen, forumet, symaskinen och så... (obs, utan inbördes ordning)
Kramar på er!