Hej i värmen!
Grattis till jobbet,
Gottis. Det är stärkande att få JA även om man väljer att svara nej. Såklart dom ville ha dig!!!
Tinis, vad menar du med att du lämnat ut dig själv för mkt? Den uppfattningen har jag inte fått iaf.
Jag menar att jag inte är svår att identifiera utifrån det jag berättat i den här tråden. Och därmed skulle vår kontaktkille vara lätt att identifiera. Jag menade inte att jag varit för utelämnande för min egen smak, oooooh nej!
JennyH, vi är ganska mycket sådana både maken och jag. Fast ibland fastnar jag och går och maler en sak i oändlighet och "jobbet" hänger över mig och upptar plats på hårddisken. Så in i bombens icke-effektivt och energikrävande. Jag blir sänkt av sånt och borde lära mig av känslan man får när man slutför, får tummen ur, sätter punkt...
Det är GÖTT det, eller hur?!
Tjejer, var det ingen som hörde det här sommarprogrammet? Jag är debattsugen nu.... Det här med energitjuvar t ex, att man bara ska omge sig med "vackra" människor (enligt sommarprataren människor med vackert inre, villiga att växa, som vägrar vara offer). Men hur gör man när man har energitjuvar i sin allra närmaste närhet? Och som man älskar
....(typ mamma)
Och så ett litet problem som ni gärna får knäcka åt mig. Henning är sedan länge anmäld till simskola som började igår. Toppen, jättekul, tyckte han ända tills vi skulle iväg idag (igår var han så förkyld). Då ville han inte längre! Jag blir lite tokig på det här, för det är verkligen inte första gången. Nu ska ni inte tro att han har tusen aktiviteter, verkligen inte! Utan det har handlat om det enda lilla han har velat göra (typ kyrkans barntimma en termin, gympa en annan). Vi anmäler och han bangar! Framhärdar vi (vilket vi gjorde idag) så blir det oftast jättekul och han trivs, men det känns ju inte så kul att "tvinga" honom till aktiviteter. Det är ju knappast för VÅR skull han ska till simskolan.
"Jahapp, då så, då har jag gått på simskola då.... nu vill jag INTE göra det mer" var resultatet efter dagens övning. SUCK! Det är 8 gånger kvar!!!
Vad hade ni gjort?