Nu undrar ju jag var jag kan anmäla mig till "kackelträffen"? Superidé, JAG KOMMER!
Om sädra Lappland eller Skåne inte duger så kan vi alltid ta det i Dalarna, lite mittemellan liksom, eller vad säger du Krümel??
Det ska bli sååååå spännande att träffa alla i Gastsjön och jag har precis som Tinis blivit glatt överraskad hur man kan träffa en människa genom "nätet" och hitta varann i verkligheten, som om det vore världens naturligaste, så jag ser fram emot att träffa nya "vänner"! Det finns ju liksom alltid ngt att prata om, vi VET ju redan att vi har ett gemensamt intresse men är säkert ändå väldigt olika som personer....
Nu börjar feststressen lägga sig men jag är fortfarande jättetrött och när far min började prata om att både han och jag fyller jämt nästa år och att vi nog borde ha en fest så kände jag hur jag nästan ville kräkas

INGEN fest här på ett tag, sa jag bara....MEN om ett år kanske jag ångrar mig....Tinis, ni är välkomna igen

Kanske fler vill komma och invadera mitt hem nästa år???
Nu känner ni redan till Tinis tips till mig när jag hade väldans mensvärk igår och nu har jag TESTAT

och resultatet lyder....JAG SOMNADE BUMS...dvs DET HJÄLPTE
Vi sticker till Estland om några dagar så ni får lugna ner er med kacklandet ett tag