Tinis kackeltråd

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Tinis skrev:En jobbarkompis sa till min man när dom träffades första gången: "Jag tror aldrig jag lärt känna en person så väl utan att träffa den förut" :shock: :lol:
Åh, det bådar gott inför Gastsjön :D :!:
Själv kan jag vara lite tillbakadragen i börja, jag liksom står bredvid och kollar in, känner av för att sen *PANG* börja umgås :lol: och det kan ju bli lite chockartat!
Det bästa är väl att du är den du är, Tinis, tråkigt om alla skulle vara svala och mystiska, jag tycker det är så härligt med människor som bara kommer och ÄR!
HU, vad jag längtar efter att träffa er, och alla ni som inte kan komma till Gastis - det är bara att sikta på nästa år :wink: :!:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
kiki

Inlägg av kiki »

Tinis skrev:Nänä, nu får vi hålla isär ett och annat. Jag skickade just KajsaIE isäng med värsta mensvärken och uppmaningen att borsta tänderna.... :oops: (det hjälper faktiskt).
Orkar man inte borsta manuellt uppnår man samma resultat med eltandborsten :lol: :oops: :oops: :oops: :oops:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Gäst

Inlägg av Gäst »

:lol:

Gastsjön, vilken upplevelse. KajsaIE har bevisat för mig att min känsla för personer över nätet stämmer :wink: , så det bådar gott!

Fast liiiite nervös är jag allt. Inte minst för att träffa min stora förebild och inspirationskälla, Anna. Men hon verkar ju rättså snäll :wink: :D
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kanske vi borde ha en surödle- OCH tinistrådsträff samtidigt? På samma ställe alltså? Någon gång? Kackelfestival? Typ....?
Det ska jag drömma inatt, nu ska jag lägga mig hos Abbeslabbe som snusar gott :sleep:.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Men Guuuud, JennyH! Det var den bästa idén jag hört på länge. Jag kan bara inte komma på ett ställe som innehåller luft nog för att svälja allt det kacklandet.... :lol:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Japp, Kiki! :lol: :oops:

Allvarligt, visst hjälper det?!
kiki

Inlägg av kiki »

Tinis skrev:Japp, Kiki! :lol: :oops:

Allvarligt, visst hjälper det?!
Japp :lol: Mot Migrän med :shock:

Social delaktighet
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Tinis skrev:Allvarligt, visst hjälper det?!
Fan vet... :roll: (alltså, det där är ett norrlänskt uttryck, inte att jag är arg på nåt vis :lol: ) men...
kiki skrev:Japp Mot Migrän med
Migrän, säger du???
Igår låg jag i hemsk migrän...
Så då hade jag kunnat lindra den, menar du???
så pass :!: :-k
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
kiki

Inlägg av kiki »

miar70 skrev:
Tinis skrev:Allvarligt, visst hjälper det?!
Fan vet... :roll: (alltså, det där är ett norrlänskt uttryck, inte att jag är arg på nåt vis :lol: ) men...
kiki skrev:Japp Mot Migrän med
Migrän, säger du???
Igår låg jag i hemsk migrän...
Så då hade jag kunnat lindra den, menar du???
så pass :!: :-k

jodå, snabbt och effektivt, sen sova, sen moffla riktigt riktigt FET mat

Social delaktighet
Gäst

Inlägg av Gäst »

Snacka om flugsmällande! Medicin och njutning i ett! 8) :lol:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Tinis skrev:Men Guuuud, JennyH! Det var den bästa idén jag hört på länge. Jag kan bara inte komma på ett ställe som innehåller luft nog för att svälja allt det kacklandet.... :lol:
södra lappland..? :heart:

Nattnatt :sleep:
/Fjällmor
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Också allra allra sydligaste Sverige. :D Har en del plats och dessutom vandrarhem nära.

:heart:
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Gäst

Inlägg av Gäst »

DET låter inte dumt, Susanne*! För att inte tala om södra Lappland. Jag har aldrig varit norr om Åre, så jag skulle gääääärna.

Nu drar jag till Öland, vänner. Så vi hörs inte på några dagar.

Kramar! :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Både södra Lappland och Skåne är ok för mig :D. Faktiskt de två bästa alternativen som någon skulle kunna föreslå!

Fast Skåne är jag ju så ofta i ändå, så södra Lappland är inte dumt. Vi kommer vara i Jämtlandstrakten över/runt jul - kanske kunde vara något?? :D

Skulle inte jag ha skidskola med en massa folk :-k :?: :idea: Jomen allvarligt, det här har vi ju snackat om förr, eller har jag drömt nu igen?
KajsaIE

Inlägg av KajsaIE »

Nu undrar ju jag var jag kan anmäla mig till "kackelträffen"? Superidé, JAG KOMMER!

Om sädra Lappland eller Skåne inte duger så kan vi alltid ta det i Dalarna, lite mittemellan liksom, eller vad säger du Krümel?? :wink:

Det ska bli sååååå spännande att träffa alla i Gastsjön och jag har precis som Tinis blivit glatt överraskad hur man kan träffa en människa genom "nätet" och hitta varann i verkligheten, som om det vore världens naturligaste, så jag ser fram emot att träffa nya "vänner"! Det finns ju liksom alltid ngt att prata om, vi VET ju redan att vi har ett gemensamt intresse men är säkert ändå väldigt olika som personer....

Nu börjar feststressen lägga sig men jag är fortfarande jättetrött och när far min började prata om att både han och jag fyller jämt nästa år och att vi nog borde ha en fest så kände jag hur jag nästan ville kräkas :shock: INGEN fest här på ett tag, sa jag bara....MEN om ett år kanske jag ångrar mig....Tinis, ni är välkomna igen :lol: :wink: Kanske fler vill komma och invadera mitt hem nästa år??? :D

Nu känner ni redan till Tinis tips till mig när jag hade väldans mensvärk igår och nu har jag TESTAT :oops: och resultatet lyder....JAG SOMNADE BUMS...dvs DET HJÄLPTE :lol: :oops:

Vi sticker till Estland om några dagar så ni får lugna ner er med kacklandet ett tag :wink:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"