Många tankar till er båda.
Många kramar också till er alla här. Smyger runt men det blir inte mycket skriva av "för nöjes skull". Hänger ju på Barnafostran en del.
Vi har sedan en vecka anlänt till Västkusten. Normandie var ljuvligt och jag kan lova att ostarna och Calvadosen piggade upp. Det är en fantastiskt landskap och mina släktingars egendom är ljuvlig. Enkel och lantlig men lyxig i all sin charm och med alla ytor. Alla vuxna och barn som kommer dit blir som kalvar på grönbete och alla spankulerar runt i fullständig harmoni. I år hade vi nära vänner med oss och då en barnaskara mellan 1-20 år. Vilken njutning att se de alla leka med varandra och vilken gjädje de har a varandra.
Nu har seglingsveckan precis avslutas och lugnet lägger sig på ön. Prinsessan har ju varit här och Astrid är mycket besviken för att hon inte fick se henne. Till storasyster som såg henne frågade hon storögt "vilken klänning hade hon på sig". Fint att se hur Askungen påverkar i jämnstäldhetens namn.
Nu har vi varit på sommarens första simskoledag och lunch är serverad till områdets alla ungar. Lille mannen sover och jag sitter här med utsikt över havet. Ska sätta mig och läsa en bok...
Önskar er alla underbara dagar och ta vara på alla nära och kära.
Kram
Susanne