Jag hoppas också att någon vänlig själ kan hjälpa mig med dom andra frågorna om helgen och studentfesten [-o<
/Bellan
Du är ju en så bra vargskyttBellan skrev:... ja här kommer väl en till vargunge smygande som jag behöver hjäpt med att skrämma bort....![]()
Är hon inte lite stor för att sova länge i vagnBellan skrev:... Nu har vi blivit bjudna på middag hos ett par kompisar i helgen. Frågan är, ska vi lägga henne i resesängen eller ska vi lägga henne i vagn? Hur ska vi tänka och göra för att få det så bra som möjligt?
Se rummet kan hon ju göra precis när hon ska läggas - det behöver inte vara så stor sak med det (ska inte vara). Men jag undrar om du inte skulle sikta på att åka bara du! Det där med buss/tunnelbana mitt i natten låter som en apparat som borde undvikas. Tänk dig själv om du låg och sov så gott och plötsligt skulle ut och åka med allmänna kommunikationsmedel med en massa folk och ljus och uppståndelse. Tror inte du skulle jubla direktBellan skrev:... Sen ska vi även till Stockholm på en studentfest om en dryg vecka. (Vi vet fortfarande inte om vi ska med alla tre eller om bara jag ska åka.) Om vi åker allihop kommer vi gå på fest på ett ställe och sova på ett helt annat ställe. Hur ska vi hantera det med bussresa/tunnelbana eftersom vi förmodligen kommer få lägga henne på stället där det är fest? Hon kommer inte ha möjlighet att se rummet som hon ska sova i :-k
Ett bra tips är lilla mörkläggningskittet som man alltid kan ha med borta: ett eller två svarta lakan, en tvättlina och ett gäng klädnypor. Du anar inte (eller gör du?Bellan skrev:... Vi vet inte heller hur det är med möjligheten att mörklägga #-o