Men ni måste ju tippa ni också - vad tror Bibban, schalgerproffset? Och sorry fjällan och Hege, norges bidrag faller mig INTE på läppen. Åtta kommer han, det är mitt tips .
[-X
rättelse:
Vad jag tycker om och vad jag tror om placering är inte samma sak
8)
Näe, okej ...
Har du nån toptre inför kvällen?
6 barn (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) två barnbarn (-1309, -1505)
Mäh, hur var det med trådkollen? Jag har tippat för lääänge sen Mia! 8) EMD, Alcazar eller Måns tror jag vinner (de har de starkaste låtarna enligt mig själv) men jag gillar Sarahs låt. Ernman kan bli farlig, och det vore roligt men inte troligt. Min egen favvo är EMD. Ugglas är kass och när hon sjunger drabbas jag av sekundärskam och måste byta kanal. *hukar för vinande skor a la Bush*
Men Jannika hur tror du den här gamla alzheimersskallen ska minnas mer än två inlägg i taget... här gäller det att repetera och bekräfta
F ö håller jag med på alla punkter vad gäller Ugglas, det är piiinsamt men jag tror hon vinner ändå, den lilla gaphalsen
miar70 skrev:Men Jannika hur tror du den här gamla alzheimersskallen ska minnas mer än två inlägg i taget... här gäller det att repetera och bekräfta
F ö håller jag med på alla punkter vad gäller Ugglas, det är piiinsamt men jag tror hon vinner ändå, den lilla gaphalsen
Vinner Ugglas kommer jag att få svårt för mello-festivalen framledes 8)
Att jag gav röst till EMD var för att jag gillade framträdandet mer denna gång, de lurade mig i början på låten när man fick se att de bytt kostymer! Och rosen i slutet användes väl inte förut? Kul. 8)
Mamma till solstrålen Elsa född okt -07
och livsnjutaren Ellen född april -11
Hon vinner!
Ehrnman! Sån utstrålning och så coolt nummer! Sticker ut och är ovanligt. Jo, jag har ändrat mig helt! Men sånt händer.
SJälv har jag röstat på Alcazar och EMD.
Internationella Juryn - hm
/LO
Lotta, mamma till Vera född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 Ivar född juli 2008 Nattmålskurad december 2008 Nytt fotoalbum
Men alltså MÅNS - vad har han? Han är sött charmig, men mig berör han inte över huvud taget. Sjunger bra och har en alldagligt poppig låt. Vad ska han i Moskva att göra?
Menmen, man kommer väl hålla på honom om han vinner.
/LO
Lotta, mamma till Vera född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 Ivar född juli 2008 Nattmålskurad december 2008 Nytt fotoalbum
Ha ha, det här var ju hur kul som hellst! Tre favoriter i rad som snopet tittar in i kameran. :-s Och så tar operan hem det hela! Jag tyckte också det var ett bra nummer, även om jag inte älskar låten. Men hon har ju en jäkla röst och det här kan gå hem!
Mamma till solstrålen Elsa född okt -07
och livsnjutaren Ellen född april -11
Min magsjuke sambo Filip blev genast bättre då Ehrnman vann, och jag blev snopen... ja, kanske har hon en chans, men visst ska vi kvala först?
Annorlunda är hon förvisso, men sjunger som en målbrottare när hon inte sjunger opera...
Men en kul kväll var´e