Tack för svar!
Ja, här strulas det. Idag har det varit strul vid varje måltid. Pust.
Lillen började i morse när han skulle få högra bröstet, bara skrek. Så det slutade med att han bara åt en halv frukost. Sov bra ändå 1 tim 15 min. Vaknade och 11.00 gav jag pure och skulle, som vanligt, amma efterråt. SKRIK. Gick inte med varken höger eller vänster (favoritbröstet), skrek i fem minuter och jag försökte lugna vi famnen vid bröstet, till slut tog han vänster sida. Högra vägrade han. Lät honom ligga på golvet en stund, gnälligt var det. Efter 30 minuter provade jag att ge höger och vad han åt

tom somnade

Var tvungen att ge en 5 minutare.
Så har det fortsatt de tre andra målen också......
Klart han är hungrig efter 4 timmar utan mat så det är inte av mättnad han inte vill ta bröstet.
Ikväll gav jag bröstet innan gröten för det funkade så bra igår. Men ikväll...bara skrek. Till slut började jag nynna när han låg vid bröstet ("memory") och då blev lillen lugn och började att snutta, och vad han åt

Jag tittade inte ens på honom, ville inte störa. Bytte sedan till höger sida och fortsatte nynna och han åt bra från den sidan också. Sen gröt på det
Badade och han tog bröstet igen för en liten nattslurk under nynnande av "Den blomster tid nu kommer". Gud, det här låter inte klokt
Ja, vad ska man säga

Någon annan som har haft liknande erfarenhet

Det är precis som om han är rädd, eller ja, jag vet inte. Frågor, brukar Anna säga. Men vad frågar han

Kan någon hjälpa mig förstå
Usch, det är så trist att ha en fajt vid varje måltid. Fajt med en liten kropp på 5 månader ska väl inte behövas, eller
Tar tacksamt emot förslag på förhållningssätt. Han är ju så förtvivlad min lilla gosse.
Kram
Yvonne
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.