Tack Mia!
Therese - det du gör är stort!
/Fjällmor
Hej Therese!Therese skrev: Lite andra frågor har dykt upp som jag inte har nån erfarenhet av, så jag lägger ut dom här.
Vad gör man bäst åt torsk på tungan? Är det vichyvatten, eller finns det andra tips?
Sen "krånglar" lilla kusinen vid bröstet när det är dax för bröst nr2, speciellt vid andra ronden så att säga. Hon skruvar på sej o har svårt att få tag, o när hon väl fått tag o suger ett par gånger så blir hon ledsen. Det spelar ingen roll vilket bröst det är.
Jag tycker det låter som hon vill suga, men inte vill ha mjölken. Kan det vara så?
Jag har haft så mycket bröstmjölk, att jag ammat bara ett bröst/mål, förutom i de ökända ökningsfaserna. Kanske är så fallet här också - hon kanske inte är så hungrig, utan mest vill suga, och erbjuder man ett fulltankat bröst då kan det bli övermäktigt!Therese skrev:Sen "krånglar" lilla kusinen vid bröstet när det är dax för bröst nr2, speciellt vid andra ronden så att säga. Hon skruvar på sej o har svårt att få tag, o när hon väl fått tag o suger ett par gånger så blir hon ledsen. Det spelar ingen roll vilket bröst det är.
Jag tycker det låter som hon vill suga, men inte vill ha mjölken. Kan det vara så?