Man får helt enkelt äta det man känner man klarar(försöka åtminstonde) för stunden.
Vårt matkonto var helt vidrigt då jag mådde som värst. J fick åka och handla hela tiden, jag ändrade mig stup i kvarten, och det blev väldigt mkt överblivet. Men huvudsaken man får i sig ngt.
Jag vill verkligen tala varmt om akupunkturen. Självklart är det ditt eget val. men tycker det är så obehagligt att ta starka mediciner då man är gravid. Man får ju inte ens ta en ipren, men lergigan går bra

.
Fanns det ingen akupunktör i din närhet? Lider verkligen med dig, och jag vet ju att det hjälper, så jag hoppas verkligen du kan få hjälp. Som sagt tidigare så botar ju inte lergiganet, utan tar ju bara bort för stunden. Men jag förstår dig. Om du väljer att ta dem, ta bara en halv, för man blir trött av det också, och då får du sova och då orkar du förhoppningsvis äta ngt.
Jag brukade tänka mig igenom affären och vad som fanns på hyllorna, många ggr kunde jag komma på ngt som jag kände att jag kunde klara. Mkt baguet, utan något, riskakor. Jag hade ju tur som hade en del vikt att ta av. Nu väntade jag tvillingar, och ofta då mår man riktigt illa. Har du varit på ultraljud ännu
kram på dig, och hoppas något hjälper