Angående buffning; Visste ni att det kan ta 20 eller 45 minuter innan poletten trillar ned...? Vi trodde åxå att buffning inte var ett alternativ, men så en dag (när inget annat funkade) gav vi oss inte... Och till sist så... Vi fick hjälpas åt att buffa / hålla ned henne eftersom hon ormade sig så mycket och vi fick även höra helt nya (mycket otrevliga) ljud - "att skrika som en stucken gris" fick en ny innebörd.
Och visst hade Anna rätt ännu en gång - För så lång tid har det aldrig tagit mer!
Kurdatum bestämt – frågor!
-
Lillamolntuss
Jodå, jag har läst det! Anna läste en gång ut en hel veckotidning medan hon buffade en liten åtta månaders (?) typ.
Vissa delar av Barnaboken kan jag utantill … 
Just därför som jag har blivit tveksam till buffningen, faktiskt.
Jag vet inte om jag klarar av det just nu, och då är det lika bra att inte köra och misslyckas.
Nu har vi varit och inhandlat hjulskydd till vagnen! Jag funderar på att ta in vagnen i morgon, men jag måste känna efter om jag är redo än. Kanske är det bäst att ta allt på en gång, trots allt? Och bara försöka styra sömnen lite lätt utan att införa schema innan det är dags för dagen SHN?
En fråga om vagningen kom jag på idag. Damen har just lärt sig hålla upp huvudet och gör det gärna. Igår, på den misslyckade promenadluren, tyckte jag att det såg lite oroande ut när vagnen rullade – hur ska det bli när hon håller huvudet uppe medan man vagnar
Det där lilla huvudet som vinglar och far … det oroliga mammahjärtat (
) tycker det ser farligt och ontigt ut! 8-[
Just därför som jag har blivit tveksam till buffningen, faktiskt.
Nu har vi varit och inhandlat hjulskydd till vagnen! Jag funderar på att ta in vagnen i morgon, men jag måste känna efter om jag är redo än. Kanske är det bäst att ta allt på en gång, trots allt? Och bara försöka styra sömnen lite lätt utan att införa schema innan det är dags för dagen SHN?
Dotter Frida ?r f?dd 13/10 2004
Stora damen b?rjar ta sina f?rsta steg, och visar prov p? b?de vilja och temperament (detsamma som mammas, stackars barn
)
Stora damen b?rjar ta sina f?rsta steg, och visar prov p? b?de vilja och temperament (detsamma som mammas, stackars barn