Hej!
Men fyyy vad jobbigt GulligaA!!!

Hoppas det går över blixtfort!
Men blir så medtagen efter magsjuka tycker jag... Det är bara tisdag - du repar dig nog så du kan köra några pass i slutet av veckan!
Ja, det är kanske lika bra att mata av massor på en vinter, och sedan kanske vara frisk nästa
Nej, skämt åtsido tycker jag jättesynd om dig

.
Man fick ett mail efter testet med lite mer grundligt med kostråd utefter hur man är uppbyggd. Där blev jag lite mer konfunderad.
Jag skulle t.ex undvika mjölkprodukter. Jag har det i princip allt jag lagar. Grädde eller creme fraiche och inget light-tjafs utan vanliga.
Kan hända att det där är ett allmänt råd till alla, för det har alla jag pratat med efteråt fått råd om också. Men det konstigaste jag skulle undvika var bananer och gurka?! Gurka? Vad ont kan det vara i det?!
Jag håller mig nog till det de sa "-95, Anna!! 95!! Fortsätt som du gör, ät som du gör och träna som du gör, det är uppenbart helt rätt för dig!"
Förra veckan blev det 5 pass:
Mån: fullt på cirkeln IGEN

Så det blev Sh´bam igen... Men alltså... Det är nog inget för mig. Kanske hoppar på någon gång när de byter passet så man är med från början. Den ultimata förnedringen kom när chefen kom in och filmade en snutt. Som nu ligger som reklam på hemsidan!!
Tis: Ett veckans pass
Ons: samma
Fredag: Veckans pass i grupp. Har fortfarande känningar i ryggen efter de 80 däckvälten för 2 veckor sedan. Och detta pass innehöll 50 repetitioner av olika saker burpees, långa fällknic etc. och mellan varje 50 var det 5 däckvält... Jag bad att få göra något annat faktiskt och fick i stället slänga en tung slamball över axeln.
Gick efter passet hem och gjorde 30 minuter stillsam Yoga för att stretcha ut ryggen, och det gjorde nog nytta för idag är jag mycket bättre!
Lördag: ett veckans pass hemma.
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.