Någon som har koll på mollusker?

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Hej... jag har tydligen klampat fram för hårt här... och vill därför bara förtydliga att jag absolut inte har haft för avsikt att bagatellisera problemet eller utdela kritik till ngn för vad som tas upp här(inget problem är för litet!!!). Tvärtom har jag också fått en hel del bra info via denna tråd.
Mitt inlägg där jag skrev ngt i stil med att det finns värre saker att oroa sig för handlade om det där med smittorisken och sades med glimten i ögat. Det smittar via badvattnet, yes! Och det är klart att man utsätter syskon för smitta om man låter osmittade bada med smittade... men vad jag menade var att det kanske inte är ngt man ska fundera så mycket på för det är nog rätt stor risk att de blir smittade i alla fall (de smittar ju även vid hudkontakt mm) och då tycker jag att det är synd om ngn blir rädd för att låta tex syskon bada ihop.

Hoppas att alla nu förstår vad jag menade och återigen förlåt för att jag utryckte mig klumpigt. :cry:
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
mia75

Inlägg av mia75 »

Take it easy! Jag tror nog att alla hajar att du inte menar något illa. :D
Mamma till Rasmus 000418, Emil 040425, Jonathan 060818 och Olle 080215
BILD
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"