Hej kompisar!

Lite nykomlingar är det också KUL! Häng i nu!!
Mamma Malin: Så har jag också blivit! Att jag VILL träna nu, säger samma som dig, det hade jag ALDRIG trott om mig själv!! Åja, inte alla dagar... ibland är det för att jag känner att jag "måste", men för det mesta VILL jag! En härlig känsla!
SusanD:stackare...

Förstår att du är orolig med tanke på hur sjuk du var förra året! Lyssna på kroppen, det är bra!
Bellan: BRA!
Tutan: Vi åker till Ullared varje höst. Där köper jag en liten smidig almanacka för 7:90 som jag använder till nästa års träningsdagbok. Telefon funkar ju också

Fin vecka för dig!
Tilda: Oj, vilken vecka! =D> Att du vågat dig på stången är stort!!
Bra att du tog en lite lugnare vecka när du inte är helt kry.
GulligaA: Aerolates är en riktigt bra träning! Det TAR ett tag att komma in i alla rörelser, men när man väl gör det är det kul och svettigt!
Ang. diskussionen om Zuzana som har zwow, tycker jag hon har en lite för smal men ändå
så muskulös fin kropp, men håller med om att hon inte borde opererat dit de där brösten. Fel proportion liksom...
Dags för mig att rapportera då, och det blir 2 veckors rapport eftersom vi var i Egypten tors-tors. Tränade där också, men jogging tog musten ur mig på något sätt i värmen, det fick bli zwow mest (men joggade innan vi åkte hemma).
Förra veckan 4 pass:
Mån: joggade 35 min
Tis: Zwow 6 + 3 plankor = 12 min
Ons: joggade 30 min
Fre: Zwow 9 + 3 plankor = 15 min
Denna vecka 6 pass:
Mån: Zwow 3 20 min + 12 min jogging + 3 plankor
Tis: Workout breakdown + 3 plankor = 15 min
Fre: Zwow 6, 12 min + 3 plankor
Lör: Powerwalk 1 tim med sambon
Sön: Aerobics express + Core express = 1 tim
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.