"Nybliven mamma"

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Tetz
Inlägg: 1148
Blev medlem: mån 16 feb 2009, 14:49

Re: "Nybliven mamma"

Inlägg av Tetz »

Hej :D

Ja, han bör äta allt (inkl. rapa och sånt) inom timmen. Men en del äter lite långsammare än andra, så om han behöver en extra kvart så är det helt ok :D Huvudsaken är att han är mätt, eftersom han inte ska äta igen förrän efter morgonsovet.

:heart:
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"