Ja, han bör äta allt (inkl. rapa och sånt) inom timmen. Men en del äter lite långsammare än andra, så om han behöver en extra kvart så är det helt ok
"Nybliven mamma"
Re: "Nybliven mamma"
Hej
Ja, han bör äta allt (inkl. rapa och sånt) inom timmen. Men en del äter lite långsammare än andra, så om han behöver en extra kvart så är det helt ok
Huvudsaken är att han är mätt, eftersom han inte ska äta igen förrän efter morgonsovet.

Ja, han bör äta allt (inkl. rapa och sånt) inom timmen. Men en del äter lite långsammare än andra, så om han behöver en extra kvart så är det helt ok
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011